Stikkord

, , , , , , , , ,

Storfin helg! :D

Fredag hadde jeg fri og dagen ble brukt til å være ganske så flinkis hjemme. Vasket og ommøblerte litt i stua, før jeg skiftet sengetøy og bare slappet helt og holdent av hjemme alene. Det er godt å ha noen sånne dager, der man bare er helt alene og kan nyte de. På kvelden fikk jeg også skypet med fine Hæger, som befinner seg i England, noe som var veldig koselig.

Lørdag ble jeg vekket av SiriPiri som ringte meg. Vi dro en tur til byen, drakk kaffe på Bryggerhuset og småshoppet litt. Skulle egentlig bare ta en liiiten tur på Storsenteret, men endte med å handle litt sminke og en kjole. Men jeg syns ikke det er så ille når man finner en ny kjole til den nette sum av 99 kr. Da er det liksom litt lov, syns jeg ;)

Etter byen dro vi hjem til SiriPiri for å hente ting og laste ned siste episoden av Walking Dead, før vi dro hjem til meg. Hun hjalp meg med å vaske opp og ta litt på kjøkkenet, mens jeg vasket badet, gangen og småryddet litt til. Hadde ikke rukket å bli ferdig uten henne, så er henne evig takknemlig <3540947_10151492848315867_996351787_n

Så var det å spise middag, stæsje seg opp og drikke øl. Etter hvert dukket Suz og Pikachu opp også og det ble en ganske så bra kveld med mye latter og mimring til 90-tallsmusikk.

Drosjekusken dukket til slutt opp for å kjøre oss til byen og på Kongens var det nesten ingen mennesker og der spilte de også en del gamle slagere. Utover kvelden kom det fler folk og vi danset. Rakk til og med en liten Harlem-Shake før vi dro hjem.

SiriPiri sov over og siden jeg prøvde å dytte henne ut av sengen endte jeg med å våkne opp alene og fant en sovende SiriPiri på sofaen min istede. Vi laget oss frokost. Rundstykker, eggerøre og laks, mens vi så Walking Dead. Etter det har vi bare ligget på sofaen i mange timer.374558_10152608737705006_910129021_n

Mens vi spiste middag kom Drosjekkusken for å levere bilen, siden jeg skal jobbe formiddagen, og for å drikke kaffe og prate litt shiiit. Hyggelig det også :)

Utover kvelden dro jeg også en tur til Nord Nerd.644437_10152609581135006_1336733539_nSammen slækket vi på sofaen, fjaset og pratet mens vi spiste altfor mye pottis og så på Fahrenheit 9/11.

Jeg kan i grunn ikke klage på helgen syns jeg. Utrolig flott helg med flotte og herlige mennesker :D I’m lucky!

