Stikkord

, , , , , , , , ,

Innimellom får jeg den heldige muligheten til å teste ulike produkter og skrive om de på bloggen min :) For et par dager siden fikk jeg lapp fra postkontoret om at det hadde kommet en stor pakke til meg, som ikke fikk plass i postkassen og i går fikk jeg til slutt hentet den.

Det viste seg at det var en pakke med Nestlé Shredded Wheat.DSC_0067 De har kommet med en ny type frokostblanding med fullkornsputer med røde bær. I følge annonsen er den rik på fiber, og har samtidig en god frisk smak som kommer fra bærmiksen.

Hovedinngrediensen er fullkornshvete (67%) som gir høy andel fiber. Putene er fylt med en miks av røde bær (32%) som gir putene en saftig smak. Bærene som er tilsatt er henholdsvis bringebær, jordebær og tranebær. Shreddet Wheat passer godt sammen med ulike melkevarianter som Biola, kulturmelk, vanlig melk og youghurt.

Når jeg hadde hentet pakken hadde jeg dessuten besøk av Suz, SiriPiri, søsteren hennes og vesle Turbo. Dette gjorde at jeg allerede sammen med dem kunne små-teste produktet. I annonsen som fulgte med sto det nemlig at også kan brukes uten melk og at det kan fungere som et godt og næringsrikt mellommåltid når hungeren melder seg.

Alle fikk smake og to av fire syntes den smakte greit, men at de ikke ville valgt å kjøpe den selv. Turbo knasket i vei som bare det, så hun likte den tydeligvis veldig godt. Selv syns jeg det ble litt vel tørt og v ar skuffet over at fargen inni ikke var like rød som på bildene.

DSC_0062

I dag har jeg testet Shreddet Wheat til frokost. Mettende? Hell yeah! God sammen med melk? Ganske. Men smaken uteble litt og putene ble fort vassne. Ville jeg kjøpt den selv? Kanskje. Jeg har en jobb hvor det er vanskelig å få spist til faste tider, med mindre man planlegger veldig godt, så jeg kunne fint hatt med meg en liten pose med Shreddet Wheat å knasket på jobben.

Du kan også få teste en gratis pakke med Shreddet Wheat!

Vil du bli med å teste ulike produkter for LikenShare? Trykk her!

