Stikkord

, , , , , , , , , ,

Det er helg og jeg er i godt humør :) Huset ser sånn nogenlunde bra ut (på innsiden, vel og merke) og jeg er klar for besøk.

I går våknet jeg med hodepine som jeg heldigvis ble kvitt utover dagen. Så da bar det en liten tur til byen med Tinka for kaffe og noen små andre ærender. Fikk til og med med oss litt drama. Hva er vel Halden uten det? :P

Vel hjemme var det å rydde og slappe av. Skypet med fineste Hæger om hva som har skjedd siden sist og utover kvelden fikk jeg jammen besøk av SiriPiri for å se Walkind Dead og preke litt shiiiat. Vi er så flinke på det ;) Etter hun dro var det bare å chille med film og slappe av enda litt til :)

I dag bar det på shopping på Sverige! Toll-kø, masse folk og desto mer kø, men ellers gikk det rimelig smertefritt! Fikk handlet mat og alt som trengtes for noen uker. Takk og lov for Sverige, sier jeg!

Nå venter jeg bare på at tiden skal gå, slik at jeg får besøk av en gjeng fine jenter som skal sitte i joggebukser, drikke litt vin/øl og chille og spille brettspill. Kan ikke bli annet enn en bra kveld det! :D

Tumblr_mjeovfbeny1qe7mxjo1_500_large

