Stikkord

, , , , , , , , , , ,

Lørdag var det duket for brettspill, øl og kosebukser med fine jenter! Og SiriPiri er jo fryktelig flink til å ta bilder av oss i riktig vinkel… xD

Og alle ser så himla blide ut! xD Men det var en alle tiders kveld! Vi spilte brettspillet «Jentespillet», et eldgammelt spill fra tidlig 90-tallet, Idiotkunnskap og et annet jentespill som jeg ikke er heeelt sikker på hva heter. Mulig SiriPiri husker hva det heter :P

Utenom det serverte jeg litt småsnacks og det ble vanvittig mye latter! En alle tiders kveld med topp stemning. Slike kvelder må vi garantert ha flere av :)

Søndag tittet jeg og SiriPiri på Walking Dead og spiste sen frokost, før hun kjørte meg til mamma. Der så jeg på at hun og bestemor spiste middag før begge to sovnet på hver sin sofa. Hyggelige folk å komme på besøk til vettu :P Jeg slappet bare av og koste med Bea, frem til jeg vekket de to snorkende menneskene for å si at jeg dro videre til Nord Nerd. Han hadde nemlig invitert på middag og slikt er jo hyggelig! Ble værende hos han resten av kvelden og vi så på Cannonball Run, The Thing og Suburban Knights.

Idag, mandag, har det vært jobbing og jeg har vært litt over alt egentlig. Litt rundt i Haldens skoger, en kjapp tur i Fredrikstad og til og med på Kalnes. Jau, vi havner jo litt over alt i jobben min. Sluttet ved fire-tiden og dro hjem for å slappe av litt, før det bar tilbake på jobb. Denne gangen til noe man lett kan oppsumere som frivillig arbeid. Vi har nemlig spilt inn reklamefilm og selvfølgelig kommer jeg til å vise den her på bloggen når den blir klar. Tror det kan bli skikkelig stilig! Innspillingen startet kvart på sju og vi var brått ille mange taxier på torget. Totalt 18 stk, om jeg ikke husker feil. Det tok litt tid og det ble ille kaldt å sitte i en avslått bil med vindu oppe, men med litt humor innblandet, så ble det så bra så! Etterpå spanderte Halden Taxi pizza på alle sammen fra Campino, så der ble kveldsmaten reddet for denne kvelden gitt. En artig opplevelse å få muligheten til å være med på :)

