Stikkord

, , , , , , , , , ,

Helga forsvant hovedsakelig i jobbing, men rakk også å henge med fine folk. Som f.eks på lørdag når jeg fikk besøk av SiriPiri og søstra hennes og vi bestemte oss for å spise sammen før jeg skulle på jobb. Rakk å rydde og litt sånn før jeg dro avgårde til dem. På menyen var det taco og dessuten så vi Warm Bodies. Zombiefilm utenom det vanlige. Morsom og søt på en og samme gang. GIFen under er fra filmen :)

Lørdagen forsatte inn i søndagen med nattevakt, noe som i grunn gikk greit. Hadde noen dritturer, men også morsomme turer hvor man lo nesten hele veien. Herlig med sånne kunder!

Søndag slappa jeg av, småryddet, drakk te med SiriPiri mens vi så Walking Dead, før jeg dro videre for å levere bil og fikk mamma til å kjøre meg videre til NordNerd. Der spiste han, jeg og Lillegutt mat og etter Lillegutt la seg så vi et par filmer. Blant annet Shaun of the dead og The Avengers. Også spiste vi kake, som ikke var noe god, så vi spiste potetgull isteden x)

Mandag våknet jeg først kl 9. Hva faen er vitsen med å våkne sååå tidlig? Også av seg selv også da! Men hey, jeg fikk sove halvannen time til, før jeg sto opp, dusjet og dro avgårde for å levere noen lapper til sjefen. Rakk også å ta meg en tur innom Tistasenteret for å sjekke ut nye Hennes & Mauritz og handle mat. Dro deretter tilbake til mamma for å overraske henne med middag og blomster til hun kom hjem fra jobb.

Etter middagen bar det ut på jobb i B-7. Kjørte litt rundt, skavlet med kollegaer og tok en pause hos SiriPiri for å se den siste episoden av Walking Dead som har kommet ut og spise kveldsmat, før det bar tilbake på jobb. Kvelden har i grunn vært superstille, men hva kan man regne med på en mandag i påskeferien egentlig…

I morra er det jobb i B-7 igjen og slik fortsetter hver kveld frem til og med skjærtorsdag. Jauda, for jeg skal jobbe den dagen! Kan bli intressant, fiffig og spesielt, men jeg er forberedt!

