Stikkord

, , , , , , , , , , , , , , ,

Påska har gått fort og treigt på en og samme gang, men nå er den altså over, så da er det på tide å oppsummere litt.

Skjærtorsdag kjørte jeg jo rundt. Ikke helt det jeg hadde forventet meg egentlig. Hvor var kollonnekjøringen og alle de fulle ræggerene? Vel, jo… De var jo der, det var bare ikke såå mange av dem. Skyld på kulda, skyld på hva man vil, men jeg var nesten litt skuffet. Litt over halv fire var det flere ledige biler på sentralen og ikke et menneske å se.

Langfredag var det slækking og på kvelden kom Hæger på besøk. Deilig å bare slappe av, spise sølaburger og snakke om alt mulig rart. Også fjaset vi xD130329-213224130329-213524130329-214315130329-214041130329-213551130329-213739130329-214437 Dårlig humor? Jau, men det er jo akkurat sånn det pleier å være ;)

Lørdag hadde jeg påskelunsj med Turbo og SiriPiri. Nystekte rundstykker, egg, te, laks og annet snacky tilbehør hørte jo selvfølgelig med. Utover kvelden dro jeg til Pikachu, tok noen øl og fikk en kollega til å svippe oss til byen. Nærmere bestemt Kongens Brygge. Der møtte vi på Roberto og vi ble sittende å snakke om ting som virkelig ikke er tingen å snakke om ute blant folk, men hey, hvor mange sære samtaler har vi ikke hatt edru på Bryggerhuset uansett? :P Vi danset, møtte kollega med ekte ølbriller, danset mer og brått var Pikachu borte! Siden jeg ikke fant henne tok jeg til slutt tingene mine å gikk til Gamle (nye) Krogs, som folk har skrøte så fælt av for tiden. Sjokkerende nok møtte jeg på noen kjente tryner. Sjokkerende nok var det ikke sååå mye folk der. MEN! Jeg tok en øl med Racer’n, hilsa på Myhre, Kimb0 og fikk danset enda litt til. Dro til slutt hjem, men kunne konstantere at det hadde vært en festlig aften ;)

Søndag. Hva faen gjorde jeg i går?! Tror jeg bare slækka, før mamma kjørte meg så jeg fikk henta B-6 også dro jeg til NordNerd. Vi spise mat fra Kinavogna, som nå ikke kan hete det lenger, siden det ikke lenger er en vogn, men inni ordentlige lokaler, og dermed har jeg bestemt at det heter «Kina på hjørnet». Jeg og NordNerd så også på en film, men nå står det helt stille i hodet mitt xD Og en britisk serie, som var ganske så festlig! Koselig kveld, men til slutt måtte jeg ut å jobbe litt :)

Ble ikke mange turene i løpet av nattevakten, men fikk flere lange turer og sånt hjelper jo på! Kunne til slutt dra hjem i 06-tiden mandag morgen og krype rett i seng. Våknet altfor tidlig, men lå og dro meg altfor lenge. Hæger kom innom en tur før jobb også.
Det har vært stille på jobb i dag, men kan vel ikke forvente annet når det er 2. påskedag. Heldigvis kunne jeg slutte tidlig, siden sjefen ringte for å høre om jeg ville kjøre formiddagen i morgen.

Såå, jeg burde vel egentlig ha sovet allerede. Problemet er jo at jeg nå har en litt annerledes døgnrytme, siden jeg hovedsakelig har jobbet kveld de to siste månedene. Godt det skal bli en liten forandring på det :)

 

