Stikkord

, , , , , , , , , , ,

Toppers helg som snart er over.

Fredag besto av jobbing, før det bar hjem for å sløve. Deilig å vite at jeg har vært flink tidligere i uka med å vaske og rydde, slik at jeg slapp det og heller bare kunne slappe av. Det ble mye sløving på sofaen, med fin musikk og god mat. Sånn fredager er ganske fine. Selv om det bare er meg og kattene :) Og utover kvelden kom også Kikki og gubben hennes på besøk en liten tur. Hyggelig :)

Lørdag. Ble liggende å kose med Sokrates en stund før jeg sto opp. Rolig morgen. Fin morgen. IMAG0508Spiste god frokost fra mitt fine servise:IMAG0513

Så var det å tørke litt støv på badet og ta seg en lang dusj med hårkur og slike ting, før jeg ordnet meg i stand til å få besøk av Nord Nerd. Vi skulle spise taco og drikke noen øl. Det var en veldig koselig kveld med masse prat og latter før vi dro en tur på Nye (gamle) Krogs. IMAG0519Der møtte vi flere kjente. Utenfor sto Drosjekusken og dama hans og inne satt Racer’n. Etter hver dukket også Kikki og gubben opp og vi pratet med flere venner og bekjente. Det ble noen øl. Det ble noen drinker. Det ble til og med noen shotter. Og masse fjasing med sugerør.IMAG0522

Når serveringen stengte dro vi for å kjøpe noe mat hos Kina på hjørnet, så ventet de andre sammen med meg på torget frem til snille kollegaen min kjørte meg hjem. To røyk og litt skravling senere kom jeg meg i seng og sovnet som en dupp.

Våknet i dag, søndag, og formen var fin. Sto til slutt opp etter å ha ligget å vridd meg. Spiste frokost, skravlet i telefonen og brått dukket Kikki og gubben opp. De hadde lovet å kjøre meg til SiriPiri og Turbo. For herligste, fineste prinsessa fylte to år idag! Rutta dukket også opp og det var en herlig ettermiddag med marsipankake, herlig prat, latter og en Turbo som fløy rundt å lekte med gavene sine.483450_10151570291545867_1458692239_n

Når jeg kom hjem, rakk jeg så vidt å komme innenfor døra, før JG kom. Koselig kveld med etterlengtet prat med den gutten.

Så jeg kan virkelig ikke klage på helgen som har gått. Masse herlige, fine mennesker og opplevelser :)

I morgen setter jeg nesen mot Oslo. For å spise lunsj med Kaja, for å spise middag med onkel Oslo og ikke minst for å snakke med legene på Ullevåll om føttene mine. Blir intressant å høre hva de sier. Om hva som kan gjøres. Om hva som må gjøres. Jeg gru-gleder meg. Men dagen blir nok fin uansett.

