Stikkord

, , , , , , , , ,

Fin dag, til tross for litt uheldig avsluttning på jobben i dag. Ikke at det var så ille for min del og ting blir uansett løst fort. Godt er det. Litt senere start på dagen i morgen, men siden jeg uansett skal jobbe dobbelt, så gjør jo ikke det noe heldigvis :)

Etter jobb var jeg en tur innom mamma og bestemor. Fikk låne bilen til mamma for å dra hjem og skifte, før jeg dro videre til NordNerd. Der skulle jeg spise middag med han og Lillegutt. Noe som var utrolig koselig :) Jeg og Lillegutt lekte som bare det med biler og det som var, mens NordNerd laget maten. Moro at Lillegutt og jeg begynner å komme godt overrens. Sånt liker man! Til maten, som forøvrig var så enkelt som spagetti og kjøttdeig, så vi på Ace Ventura. Og jeg, så hyggelig som jeg er, småduppet litt på sofaen :P

Mamma kjørte meg til slutt hjem og brått var så og si dagen over. Etter jeg kom hjem har det bare vært sløving på sofaen og kos med Prinsesse Snø og Sokrates.

I morra er det helg og det er jobbhelg. Noen mener jeg jobber mye, men jeg trives med det og da er det jo ikke noe problem. Dessuten går de fleste dagene unna. Ikke rart når man møter så mange hyggelige folk og kan prate og fjase med gode kollegaer. Det setter jeg pris på! For meg er det viktig å ha en jobb å gå til. Det har gitt meg en utrolig mestringsfølelse og de dagene jeg har det småkjipt, setter jeg desto enda mere pris på jobben min. Det å komme seg ut. Se mennesker. Være sosial.

Føler ting bare går fremover, selv om noen ting tar litt tid. Jeg vet jo hva som må jobbes med, og det får ta den tiden det tar. Om det bare er museskritt som tas, så spiller det i grunn ingen rolle, så lenge det går riktig vei! :)Tumblr_m2huc7dpow1rtogt9o1_500_large

