Stikkord

, , , , , , , , , , , , ,

Øynene verker og de renner og det verker og jeg kniper de hardt igjen og jeg har litt lyst til å gråte fordi det gjør så vondt og siden det renner, så føles det jo litt ut som jeg gråter og jeg er egentlig ikke så veldig glad i å gråte, men på en måte så føles det litt godt også, fordi noen ganger trenger man å bare tømme seg og da er det fint å gråte litt og etterpå føles alt mye bedre, selvom man kanskje ikke har gjort noe annet enn å ligge på sofaen eller sitte i bilen til en god venn og bare la tårene renne og man har tuslet gjennom Tistasenteret, på vei til apoteket for å hente øyedråper, og man ser nesten ikke klart og man kniper øynene igjen og man gråter litt til, eller det føles iallefall sånn, men så gjør det ingenting fordi det går en fin venn ved siden av deg og får deg til å le også ser det ut som lattertårer og ikke «på-kanten-av-stupet-tårer».

Crying doesn’t indicate that you’re weak. Since birth, it has always been a sign that you’re alive.

Ikke helt klar for å jobbe, sånn egentlig. Nakken er stiv, hodet er fylt med tanker og øya renner. Jeg trenger massasje og jeg trenger en klem og at noen sier at ting ordner seg. Samtidig er det aller meste fint. Jeg kunne hatt det finere, men jeg skal ikke klage, for sola skinner og jeg har to fine puser og den ene har krøllet seg sammen ved beina mine nå og den andre er ute på tokt.

I går satt jeg flere timer på Bryggerhuset med Roberto, noe som både var hyggelig og gøy. Hyggelig, fordi det er altfor lenge siden sist og gøy fordi vi kan ha så mange og sære samtaler midt ute blant folk. I tillegg var jeg så heldig å bli invitert på biff-middag hos fine Kikki og gubben. Utrolig godt og jeg ble utrolig mett! Jobben var helt random i går. Helt greit med turer, skal absolutt ikke klage på det heller. Rare folk, fine folk og hyggelige samtaler. Fikk oppdaget et par nye steder også, gitt!

Nå må jeg snart gå helt opp i andre etasje. Ta av meg kosebuksa. Dra på meg dressbuksa. Kneppe igjen skjorta og dra slipset over hodet. Stikke føttene ned i de svarte skoene.Tusle ut døra. Låse opp bilen. Logge meg på.

