Stikkord

, , , , , , , , , , , , ,

Frikveld. Gud, hvor deilig! Rakk å vaske litt, lage god mat, Kikki og gubben var innom på en røyk før jeg tok et langt bad. Hårkur. Barbering. Ansiktsmaske. Fotskrubb. Deilig å skjemme seg selv bort litt. I allefall etter en lang uke. I allefall siden jeg brått skal jobbe kvelden i morra. Hva gjør man ikke for gode kollegaer?

Nå sitter jeg her med pleddet, litt rolig og behagelig musikk, tente stearinslys, sjokolade, peanøtter og en øl. Livet er bra, men jeg merker at jeg er sliten. Skuldrene er litt anspente. Tror det kommer av all kjøringen. Må slappe av mer. Skulle hatt en massasje. Skulle hatt så mangt. Kan ikke få alt på en gang heller, men. Livet er greit. 

Føler at jeg snart burde få gjort noe. Sett noe. Følt noe. Gjort noe annet enn det jeg hele tiden gjør. Har knapt fotografert siden jeg begynte å jobbe. Heldigvis skrevet litt, men ikke nok. Eier ikke inspirasjon. Alt blir liksom litt random. Fordi jeg ikke gjør annet enn random ting for tida.

Jeg vil så mye. Jeg vil gå tur med fine folk og kamera mitt. Ta fjasebilder, oppdage noe, prate og le. Jeg vil pynte meg og gå ut å spise med SiriPiri og skryte av den gode maten på instagram. Jeg vil sette meg i en bil å bare kjøre, se hvor vi ender. Ta ting som de kommer. Oppleve ting. Kose meg. Kjenne at skuldrene senkes. Ikke tenke, ikke være redd. Bare være.

Om under en måned får jeg i allefall både testet meg selv og opplevd masse, for da skal jeg besøke fineste Hæger i Storbritannia! Og det, det kan du tru jeg gleder meg til :D Blir garantert noe å skrive om da og garantert noen nye inntrykk. Har jo vært i England to ganger tidligere, men denne gangen skal jeg reise helt alene. Litt skummelt, men må jo møte frykten!

Nå kjenner jeg at det snart er nattan for både hodet og øynene mine. I morgen skal jeg og SiriPiri en tur til byen å spise lunsj på Bryggerhuset, så er jo greit å komme opp i rimelig grei tid uansett :)

