Stikkord

, , , , , , , , ,

Hva har jeg gjort denne uka? Dagene går litt i surr på grunn av mye jobbing. Føler jeg prater altfor mye jobb. At folk er drittlei av å høre på det. Men hey, sånn blir det når det er det som det er mest av i hverdagen for tiden. Prøver å få blogget litt innimellom, men mjæ, skulle hatt en gjesteblogger innimellom. Som kunne skrevet litt når jeg ikke har inspirasjon. Så, om du har noe på hjertet er det bare å skrike ut. Om det så bare er et usselt blogginnlegg, så spiller det ingen rolle. Jeg blir uansett glad for bidrag :)

Hva har jeg gjort denne uka? Tenkte å gå litt sånn kjapt gjennom hver dag.

Mandag: Jobb, jobb, jobb. Møte på kvelden, så et lite besøk hos NordNerd hvor vi endte med å se filmen Grabbers sammen med Daniel H. Den går hovedsakelig ut på at en øy utenfor Irland blir invadert av romvesner og den eneste måten beboerne kan overleve er ved å drikke seg full. Selv var jeg full av skepsis til filmen, men litt artig var den.

Tirsdag: Det gikk hovedsakelig i jobbing. Kikke og gubben var innom en tur før de reiste til Drammen. Jeg slækket mellom slaga. Med andre ord; dobbeltskift. Natt til 1- mai pleier det jo å være litt å gjøre.

Onsdag: Fri. Gikk litt på veggen av kjedsomhet, samtidig som det var greit å slappe av. Dro en tur til Nath for å skravle og ta noen røyk. Hyggelig :)

Torsdag: Jobbings igjen. Trur ikke jeg gjorde noe mer spennende denne dagen. Vurderte å dra å se på gutta i Halden Taxi spille første kamp i bedriftserien, men fikk ikke med meg noen til å se på.

Fredag: Jobbings. Slækking mellom slaga; dobbeltskift igjen. Stille kveld, så rakk en kjapp tur innom Nath som feiret bursdag. Røykpause og kjørte hjem et par av festdeltagerne. Stille før et knøttlite rush. Hjem. Sove.IMG_20130502_232816

Lørdag: FRI! Det er i dag det :) Dro til byen for å drikke kaffe og prate med Waldemar. Lenge siden. Møtte også på kjøre Tante Ysthedet. Fikk påspandert kaffe og bolle. Utrolig hyggelig.IMG_20130504_131404 Waldemar dro og Roberto dukket opp. Spiste skolebolle og drakk mer kaffe mer Roberto. Fine samtaler. Lattertårer. Fikk han hekta på spillet Candy Crush x) Løp til bussen og rakk den akkurat. I kveld er det taco og film med NordNerd. Det blir garantert fint :)

Søndag: Ingen store planer. Rydde litt kanskje. Slappe av. Ta det som det kommer.

