Stikkord

, , , , , , , , , , , , , , ,

Helga er fin og det er sol i dag, men det blåser litt kaldt. Det er alltid den vinden som ødelegger. Alltid litt vind. Alltid noe som ikke skal være der, som likevel er der. Det er livet, er det ikke? Pjatt.

I går var en fin dag. Det var kaffe, det var Bryggerhuset, det var fine folk og en haug av latter og noen dagens sitater som ikke kan brukes som dagens sitater, men som jeg fortsatt vil le av sammen med Roberto. Intern humor. Jeg elsker det. Digger’t.

Jeg dro hjem, jeg fikset litt, jeg slappet av, jeg ordnet meg. Mamma kom og vi dro for å handle. Jeg for å handle ost og salat og snacks. Det er farlig å handle mat når man er sulten. Man handler altfor mye og man fikk gratis stratos fordi det har kommet en ny stratos og man liker jo gratis ting. Hvem gjør ikke det, liksom?

Jeg dro til NordNerd og vi laget kyllingtaco. Han stekte og jeg skjærte opp ting. Vi spiste og så på Hobbiten og jeg likte den og jeg ble altfor mett. Taco kan virkelig få en person stappmett.

Også pratet vi og lo litt og tittet på den britiske serien The Black Books som er en utrolig festlig serie. Dør av latter! Fant noen GIF-er fra serien på tumblr:


Ble så kjørt hjem av Spurven ;) Veldig intern greie det også, gitt. Haha! Det jeg prøver å si er at lørdagen var toppers! Lørdagen var fin. Takk til gode, herlige mennesker som var med på å få dagen til å bli alle tiders :)

Nå er det søndag og jeg vet ikke helt hva som skjer, utenom at jeg skal snart gjøre noe jeg ikke vil si noe om på bloggen, sånn i tilfelle det blir med den ene gangen. Hoho. Sååå blir det å hente taxien siden jeg skal på jobb i morra tidlig igjen. Jau. Også blir det muligens en liten tur til NordNerd i dag også :) Det var iallefall snakk om det :)

