Stikkord

, , , , , , , , , , , ,

Langhelga er straks over og jeg er glad tiden går, men samtidig så føler jeg at jeg ikke rekker alt jeg skal.

Det var superkoselig å ha mamma på middag i går. Vi spiste kreolsk laks, ris og stekte grønnsaker ute på verandaen, i sola. Siste gangen verandaen blir brukt før jeg flytter. Det er en ting jeg kommer til å savne, og det er veranda. Å ha muligheten til å ligge å sole seg uten at noen ser. Høre båtene som kjører forbi. Ha naturen rett utenfor døren.

Etter middagen skulle jeg til NordNerd og jeg var så heldig å få låne bilen, så han, jeg og Lillegutt dro en tur opp til Torpebukta. Jeg og Lillegutt vassa i vannet og lekte med gjørme og det var stor stas. På hjemoverveien ble det is og vel hjemme hos NordNerd fikk han lagt Lillegutt, så tittet vi på Captain America :)

Våknet til ferdig frokost i dag. Sånt er utrolig koslig :) Etter det ble det pappeske-bæring på høyt nivå. SiriPiri skulle komme å hjelpe meg med pakking og vi fikk pakket ned pyntegjenstander og bøker, men brått var det slutt på eskene. Har fortsatt en del igjen å pakke, men ikke verre enn at jeg får gjort det på dagtid i dagene før jeg flytter.

Har også endelig fått skrevet under husleiekontrakten. Var hos den nye huseieren min idag. Hyggelig som bare det! Ble sittende å skravle i 1,5 time. Sånt liker man! Kan vel ikke si jeg har kunnet gjøre det med noen av de forrige… :)

Vel hjemme igjen pakket jeg og SiriPiri bittelitt til, før vi bestilte pizza og Kikki og Fyko dukket opp en tur. Ble sittende å slappe av og skravle en stund, før jeg måtte fyke avgårde for å hente bestemor på hytta og kjøre henne hjem. Fikk også lånt dusjen hos mamma ettersom det ikke lenger er varmtvann i dusjen her. Ser i grunn ut til at jeg er nødt til å sove hos mamma fremtil jeg flytter. Litt dumt med tanke på kattene, men de får være inne. Like greit å bli vant til det, først som sist. De kommer til å måtte være inne dit jeg flytter uansett.

Nå har jeg fått hentet taxien og er hjemom i huset for å pakke ned litt stæsj jeg skal ha med meg til mamma. Greit å få pakket noe klær for å ha de resterende dagene jeg «bor» i huset. Ser ut til at det blir en del farting mellom steder, noe som kommer til å være litt stress, men heldigvis blir det ikke sånn lenge.

Kl 21 skal jeg ned til nye leiligheten for å sjekke ut hvitevarene som den forrige leieboeren vurderer å selge meg også får jeg en ny titt på leiligheten min! Gleder meg :D

