Stikkord

, , , , , , , ,

Oppsummering av Newcastleturen er vel i bunn og grunn at det har vært en bra tur. Sitter på flyet hjemover i dette øyeblikk. Takeoffen gikk mye bedre denne gangen. Kofferten veide under 20 kg, jeg har handlet litt i taxfreen og det er blå himmel, over skyene, som alltid.

image

Har ti pund i lomma og vurderer bruke de på noe shit, men vet liksom ikke helt hva. Kjøpte og spiste noe mat på flyplassen mens jeg ventet på å få vite gaten. Anbefaler også at man reserverer sete, til tross for at det koster litt ekstra. Da står man i prioritert kø, noe som betyr at du slipper å stå i monster-kø og du er en av de første inn på flyet. Litt må man da kunne unne seg, syns jeg. Jeg er iallfall veldig fornøyd! På Ryanair sine fly er det ikke Wi-Fi, men man overlever jo uten internett. Ryanair er heller ikke kjent for god plass til føttene, men reserverer du sete ved en av utgangene er plassen bedre :)

Turen har, som sagt, vært veldig bra, men jeg gleder meg også til å komme hjem. Til pusene, til folk og fe. Det som kommer til å skje denne uken er pakking, pakking og pakking, så blir det å jobbe kvelden til og med fredag. Til helga flytter jeg jo, derav all pakkingen.

Også, vil jeg til slutt sende en stor takk til SiriPiri som har vært supersnill og sett etter Sokrates og Snø, vannet blomster og tatt inn posten. Hva skulle jeg gjort uten henne, sier nå jeg :) ♡

