Stikkord

, , , , , , , ,

På jobb om en halvtime, men tenkte å snike inn et lite og kjapt blogginnlegg mens jeg tar meg en etter-maten-røyk ;)

Hva skjer? Jo, jeg jobbet helga. Herregud, som jeg kjørte i helga.Slo nesten rekorden min innkjørte penger og er rimelig fornøyd med det :)

På lørdag var det Haldendagen med masse folk og boder i sentrum. Rakk en cola med Suz, Racer’n og Pikachu, før jeg dro i bursdag til Lillegutten til NordNerd. Kake og kjentfolk på en solskinnsdag er ikke galt. Fikk hilse på både Amalie til Bæirut og veslejenta til Stjernevall og pratet med dem også. Ikke så altfor ofte jeg ser noen av dem, så det var utrolig hyggelig!

Søndag sulla jeg bare rundt hjemme. Fikk sortert de siste eskene, så nå gjenstår det bare å få hengt opp et par ting (noe Roberto skal være så snill å hjelpe meg med) også må jeg få tatt bilder av noen ting jeg skal kvitte meg med. Tenkte å legge ut noe til salgs både her og på facebook :)

Sokrates kom jo også hjem etter å ha vært borte noen dager, noe som gjorde meg veldig glad.

Humøret har vært litt opp og ned. Hadde noen timer på lørdag der humøret var litt sånn: «Jeg vil ikke være her. Helvete. Faen. Hold kjeft.» Søndag var også en liten bergogdalbane, men hjalp utover kvelden heldigvis.

I dag har jeg brukt tiden før jobb til å sitte i sola hos Reka sammen med hennes naboer og kjæreste. Utrolig hyggelige folk og også veldig deilig å kunne rusle til henne på under to minutter. Gleder meg allerede til helga, for da har vi en plan om å teste ut Microbryggeriet, det nye stedet i Halden. Ølglade mennesker som vi er ;)

Ser at jeg har blitt solbrent iløpet av tre-fire timer i solen, så kan ikke si jeg gleder meg hundre prosent til å ta på uniformen, men sånn er nå livet. I morgen er det friiiii! Og mamma kommer for å hente resten av rasket her også får jeg besøk av Tinka. Det blir nok hyggelig vil jeg tro :)

Ha en flott mandag videre, folkens! :DLarge

