Stikkord

, , , , , , , , , ,

Mandag var sløving før jobb. Traff Siv, Kikki, Fyko, Svenske-Monica og SiriPiri i byen. Hyggelig :)

Tirsdag var det grilling til frokost og det var digg. Bikini-vær, iskaldt vann på Kruseter, tre gakk-gakker og to gode vennerDSC_0657DSC_0656

Onsdag våknet man opp med smerter fra øret og ned i kjeven. Eventuelt fra kjeven og opp i øret. Hadde hatt litt småvondt kvelden i forveien og håpet det ikke skulle være visdomstenner som nå kom. Bestemte meg for å ringe lege (tross alt billigere enn tannlegen). Fikk time 15 minutter senere, så var bare å ringe Drosjekusken fort som fy og hive på seg klærne. 30 minutter senere ble det kontantert at jeg har betennelse i øregangen. Fresht. Fikk en resept på øredråper, så bar det til byen. Til slutt tuslet jeg rett på ekstra-mamma Gry og vi endte opp på Friluften for å smake på Maholis gryte. Utrolig godt! Ble sittende å skravle i nesten to timer. Kjempehyggelig :)

Så bar det hjem og Fjase-mor og minste-Fjasen kom en liten tur innom før jeg skulle på jobb.

Kvelden på jobb var ikke det morsomste. Begynte nå å få så vondt i kjeven og desverre spredde smerten seg opp til hodet. Var til slutt ikke noe annet å ringe Sentralen og si at jeg hev inn håndkle. Kjipt siden det var onsdag, men er ikke formen bra føler man heller ikke for å kjøre bil eller være altfor hyggelig mot mennesker.

I dag har jeg bestemt meg for å bli hjemme fra jobben. En dag med egenmelding er jo ikke så ille og det er veldig viktig at jeg blir frisk fort. Så da er det bedre å bare slappe av tenker jeg. Jeg skal prøve meg på formiddagen i morra igjen, da. Så har jeg jo fri i helgen uansett. Og litt fri-dager neste uke også, før Mat og Trebåtfestivalen er neste helg. Da blir det fullt kjør i to dager til ende tipper jeg.

Så da krysser vi fingra for at jeg blir bra så fort som mulig! Så får dere andre ha en god dag :)

