Stikkord

, , , , , , , ,

Dagen startet ikke særlig bra. Dårlig med søvn fordi jeg har så vanvittig vondt i øret og kjeven. Våknet i natt fordi jeg gråt og ynket meg. Jeg pleier ikke å gråte, så da kan du tenke deg hvor vondt det gjorde. Våknet til slutt og innså at jeg hadde forsovet meg og at det var under et kvarter til jeg skulle være logget på bilen. Så da var det bare å slenge på seg klærne, droppe sminka og gre håret i bilen :P

Jobben var slitsom i dag, men det hjelper med kollegaer som prater, ler og er i godt humør til tross for at jeg selv ikke var like snakkesalig. Kom meg til slutt hjem etter litt om og men og da bare det rett inn å skifte for så å komme seg bort på Bryggerhuset for å møte Stjernevall. Hadde egentlig tenkt til å avlyse avtalen på grunn av formen, men angrer ikke på at jeg dro. Drakk fantastisk god sjokolademilkshake med ekspresso, snakket fjas og alvorligheter og Kikki dukket opp før jeg og Stjernevall busset sammen. Forholdsvis til hvert vårt sted. Han hjem og jeg til SiriPiri :)

Klamheten var som naglet i veggen, og det hjalp ikke akkurat på å spise tacogryte med chilli i, men det smakte godt og jeg fikk ikke vondt av å tygge den. Vi så to filmer, nemlig Thorne: Scaredy Cat og The Breed. Også sladret, fjaset og snakket vi om livet og kjærleiken, slik vi er eksperter på. En utrolig hyggelig kveld :)

Nå skal jeg snart gå å legge meg, men jeg merker jeg er litt redd for det også. Tenk om jeg får like vondt i natt også? Skal lagre opp med smertestillende ved siden av senga, så må jeg iallefall ikke opp og gå. Og har det ikke blitt bedre i morgen får jeg heller ta meg en tur på legevakten.

Men nå sovner jeg nesten sittende her, så får bare gå å legge meg med det samme :) Nattifnatt!

