Stikkord

, , , , , , , , ,

Jeg trengte en bra dag i dag. Virkelig. Og det fikk jeg også, selv om den begynte litt dårlig. Forsov meg til et møte med NAV, men takk og lov har jeg ikke lang vei, så var der ganske kjapt. Etter en hyggelig prat med en superflott saksbehandler dro jeg til Bryggerhuset for å møte Reka. Det tok sin tid før hun kom, men da rakk jeg å spise frokost og catche opp på dagens aviser :)

Hun var jo barnevakt for lille Storm som er den fire uker gamle babyen til broren hennes, så vi tuslet en liten tur rundt og mens vi først var ute å gikk tok jeg meg tid til å kjøpe maling. I morgen skal jeg nemlig gå i gang med å male en seksjon som jeg har stående. Greit å utnytte de kommende fridagene til ting jeg ikke har tid og ork til ellers :)

Til slutt tuslet vi hjem til meg og ble sittende ute i sola, mens lille Storm for det aller meste lå og sov i vogna. Pratet også litt med naboene. Det er så utrolig hyggelig med så hyggelige naboer her. Setter stor pris på god tone med både dem og huseier :)

Jeg og Reka snakket også masse og jeg må innrømme at det var veldig rart å se Reka sitte med en liten baby i armene, smukken i munnviken og gulpekluten over armen. Men var en flott syn også da :)IMG_20130625_155951

Når Reka og Storm til slutt dro hjem hadde vi sittet nærmere fire timer ute, så tiden flyr definitivt i godt selskap!

Lite hadde jeg å ta meg til og når nettet var nede fordi NetCom hadde problemer med nettet, sendte jeg til slutt en melding til Hæger for å spørre om vi skulle gå tur og det ville hun veldig gjerne. Så da var det bare å snøre på seg joggeskoene og rusle ut igjen. Ble en tur langs elva, over brua ved Mør’n, tilbake til Torget, over bybrua og opp elva igjen før vi ble sittende ute å prate en liten stund.

Så dagen har vært fin. Jeg har fått pratet om noen ting som plager meg og jeg føler meg sterkere. Jeg har fått støtte fra flere og jeg vet at jeg skal stå i mot dette «noe».

I morgen er det altså klart for enda en fridag! Satser på enda en god dag for både meg og dere :)

