Stikkord

, , , , , , , , , , , , ,

Dagen i dag. Fin. Rar. Vond. Fortvilelse. Frykt. Forståelse. Latter. Glede. Støtte. Omsorg. Usikkerhet. Klump i magen. Vennskap. Klemmer. Familie. Kjedelig. Regn. Sol. Varme. Jobb.

Jeg vet ikke hva jeg skal si og hva jeg ikke bør nevne på bloggen. Det er litt vanskelig, for man bør være forsiktig med å omtale andre personer i negativ ordlag på nettet. Derfor lar jeg heller være. Jeg kan si at jeg har mottat en form for trussel. Av en voksen person. Det har ikke med jobb å gjøre. Det er privat. Desverre drar denne personen inn mennesker som ikke har noe med saken å gjøre. Og de lar seg dra inn for å redde seg selv. Jeg trodde blod var tykkere enn vann, men igjen innser jeg at jeg tar feil. Ikke engang når det gjelder min egen helse er det enkeltpersoner som har forståelse for at jeg tok et valg når det kom til det dette gjelder. Dessverre. Det er synd og trist.

Jeg vil også være forsiktig med å si at det er trusler, men det er nok til at jeg er svært forsiktig med å si noe. Man vet aldri med folk. Jeg er ikke ute etter bråk. Jeg er derimot ute etter forståelse, men det er ikke mulig i denne saken, med mindre den når høyere hold. Da er det en mulighet. Det er en mulighet for det. Vi har bevis i fleng. Jeg har støtte fra folk som står meg nær og det er jeg evig takknemlig for.

Ja, jeg trenger en klem, men om du ikke vil gi meg en klem så er det greit. Det er helt greit, for jeg vet at jeg klarer meg uansett. Uansett går det over. Jeg har da opplevd verre.All my ladies if u feel me ... | via Tumblr

