Stikkord

, , , , , , , , , , ,

Har så lyst på en ny header, men trenger noen ny bilder av meg selv. Innser at jeg knapt har fotografert siden jeg begynte å kjøre taxi og det er egentlig utrolig kjipt, for jeg likte det jo så godt, så forsvant det litt. Så nå skal jeg prøve så godt jeg kan å fotografere mer og kanskje overlate kamera til andre innimellom, sånn at jeg får noen fine bilder av meg selv også.

Etter å ha fotografert så mye med Amadeus i fjor ble jeg ganske kjapt vant til og også bli fotografert og han tok mange fine bilder av meg også. Og ikke minst fikk han meg til å trives foran kamera. Slappe av. Flinke fotografer. Her følger noen av bildene han tok av meg:

金 ©2012-04-17 12-44-16[30] NIKON D700 Image-Softw

金 ©2012-03-23 18-55-19[99] NIKON D700 Image-Softw

