Stikkord

, , , , , , , , , , , ,

Fridag. Sov lenge. Sto opp og dusjet. La meg på senga og sovnet igjen :P Sto til slutt opp, spiste frokost og begynte å male mens man ventet på at NordNerd skulle dukke opp for å hjelpe meg og jaggu kom han ikke til slutt gitt! Så satt vi der og malte og malte og snakket og lo og tok noen små pauser og malte litt til. Var veldig hyggelig og jeg er veldig glad for hjelpen :)

Etter å ha malt ferdig skapet og fått av meg malingsflekkene dro jeg for å møte Reka. Hadde egentlig fått tilbud om gratisbillett til Allsang, men det fristet lite når det regnet så ille som det gjorde, selv om jeg er veldig glad for å ha blitt spurt av Hæger :) Jeg og Reka tuslet til butikken og handlet inn mat og litt god drikke. Vel hjemme hos meg igjen ordnet vi neglene og nå har jeg negler som matcher den nye hårfargen min :D Tok en øl og delte en blåbær-cider. Blåbær-cideren var faktisk veldig god! Kan fint drikke den igjen.

Så ble det mat. Kyllingklubber, enquiladas (med min vri) og salat. I det vi hadde spist og delt en pære-cider skvatt vi til fordi Pikachu hadde ankommet musestille og brått sto foran oss. Det var jo hyggelig at hun kom også, så vi ble sittende å prate og smake en ferdigblandet Caipirinha cocktail som vi også hadde kommet over i butikken. Den var helt grei og mens vi pratet og lo disket vi sammen noen cookies. Med ekstra sjokoladebiter. Vi fant ut at cookies er jo mye sunnere enn sjokoladekake, for den er det jo masse sjokolade i og kjeks er liksom litt bedre ;) Liker vi iallefall å tro! Så det ble både cookies og cookiedough på oss. Veldig søtt med både det og den drinken, så når Pikachu hadde forsvunnet ut og hjem i regnet, tok vi en øl igjen. Fortsatt mette og fornøyde. 

Kvelden har vært fin og dagen har vært fin. Ikke skjedd så veldig mye stort, men det trengs jo ikke alltid det heller. Fint med avslappende dager uten altfor mye tanker :)

