Stikkord

, , , , , , , , , ,

Jobbeti, jobbeti, jobb! Det er sånn ukene forsvinner, men heldigvis er det strålende vær og jeg får tid til litt annet innimellom. Fikk en liten forsmak på ferie her om dagen. Hadde fri på mandag på grunn av noen møter jeg måtte være med på i Oslo, så for å utnytte tiden dro jeg like så godt til Oslo søndag ettermiddag for å besøke min venn, Kaja!

Siden Kaja hopper rundt på krykker fikk jeg luftet henne litt. Greit å gjøre innimellom og jeg ser jo nå hva jeg kan belage meg på den dagen jeg får gips på foten. Kan ikke akkurat si at jeg gleder meg, nei. MEN! Det var koselig i Oslo altså! Det var digg å slappe litt av. Kjørte litt rundt, var med Kaja på legevakten så hun fikk bytta gips, spiste lunsj på en random Egon-resturant, så på film, sov og fikk oppleve ordentlig Oslo-sommer med grilling og øl i en park :D

Det var fint å få noen dager vekk fra Halden. Det var skikkelig fint å snakke med Kaja igjen. Fjase-prate og alvorlig-prate. Slappe av. Være meg. Få tankene litt mer på stell. Hovedgrunnen var jo egentlig at jeg skulle på møter og jeg skulle gjerne fortalt om dem og hva det gjaldt og slike ting, men det kan jeg nesten ikke akkurat nå. Litt for privat. Kanskje en annen gang :)

Tilbake i Halden har det hovedsakelig vært jobbing som har stått på timeplanen, men jeg har da rukket å spise lunsj med Kikki på Bryggerhuset og fikk hengt litt med NordNerd, Lillegutt, Kimbo og Mr.Sverige før jobb i dag og i går rakk jeg å henge litt med Turbo og SiriPiri :)

Nå er det ikke mange dagene til helg og lørdagsfri. Gleder meg! På lørdag skal det drikkes kaffe med Reka, før det bærer på fest til en super kollega! Grilling, øl og hyggelige mennesker kan jo ikke annet enn å bli bra. Må bare finne ut hva jeg skal ha på meg. Alle jenters store problem. Mon tro om jeg ikke må ut å titte på litt stæsj ;)

