Stikkord

, , , , , ,

Søndag. Tiden har blitt benyttet til å pleie fyllesyken. Sånn går det når man blander litt for mye. Er bare veldig glad for at jeg ikke smakte på ozoen, som en kollega hadde med seg i går. Tipper det er minst to-tre stykker som har vært i dårligere form enn meg ;)

Etter en lang dusj, komfy klær og dager-derpå-mat hadde blitt bestilt og fortært fikk jeg brått besøk av Kikki og Fyko, noe som var veldig hyggelig. Skravlet og lo og ble til slutt med dem ned på brygga. Kebab på dem, is på meg. En sykt svært softis faktisk! Trudde jeg skulle spise meg i hjel :P Slækking i sola en søndag ettermiddag på brygga er egentlig ganske så fint.

Ble til slutt bestemt at vi skulle dra opp på hytta og bade, så da var det hjem å hente badetøy og brumme avgårde. Kaldt som fæn, men egentlig litt deilig også. Følte jeg fikk bort siste rest av fylla fra i går x)

Vel hjemme dukket Hæger opp en tur og vi har sittet å skravlet i munnen på hverandre i to timer ;)

Fin søndag med andre ord! :D

