Stikkord

, , , , , , , ,

Trivelig dag på jobb! Hadde med meg Hæger i dag slik at hun fikk sett litt av hva jobben går ut på ettersom hun etter hvert kommer til å kjøre litt hun også. Og ifølge henne selv syntes hun det var intressant og ikke kjedelig selv om det var veldig stille i dag :)

Vel hjemme gjorde jeg ikke så mye. Tenkte å vaske opp. Har laget mat. Spist. Tilbring tid på telefon med Kikki, liggende på sofaen med beina opp, en katt på magen og røyk i hånda. Greit å skravle litt og det er vi jo gode på ;)

Nå aner jeg ikke hva jeg skal gjøre og det er i grunn helt greit. Trur jeg skal ta den jævla oppvaska, så komme meg i dusjen. Ta en lang dusj. En varm dusj. Skylle bort dårlige tanker og gi faen, rett og slett! Sååå lurer jeg på om jeg bare skal legge meg i senga med den fine pædden min og glo på no, spille no Candy Crush og bare chille frem til jeg sovner. Skal jo tidlig opp i morgen også, og det er jo kjekt å få litt mer enn fire timer søvn. Det fikk jeg nemlig i natt. Men sånn er det når man begynner å diskutere intresante temaer midt i natten.
Dr Gregory House | via Tumblr

Jædda! Gædda! Bædda! Booo!

Vi prekæs!

