Stikkord

, , , , , , , , ,

God dag! Fin dag! Humøret er i behold og takk og lov for det :)

Startet dagen med en tur inn til en av nabobyene allerede kl 07 i morges. Stille dag på jobb, men stresset ikke så mye med det siden jeg senere skulle ha en tur innover til Oslo. Solen stekte og jeg er mer og mer glad på AC i bilen. Når gradestokken viser 18 grader før klokken er 10, vet du at dette blir en sinnsykt varm dag.

Tiden gikk og brått var det Oslo-tur med tre blide kunder. Sånt er hyggelig og de underholdt med både lærdom og latter tur-retur Oslo. Kan ikke annet enn å like slike turer! :D

Vel hjemme dro jeg og Kikki for å kjøle oss ned. Endte opp på hytta og til tross for at det var varmere i vannet denne gangen, så var det fortsatt litt kaldt. Uansett, det var så digg å bare sitte og se utover vannet. Høre på bølgeskvulpet. Slappe av. Prate og spise jordbær.IMAG0792

Etter badet dro vi ned i parken for å ta en røyk med Fyko som jobbet kvelden. Tror det var rimelig uvant for han å se bilen hans komme kjørende med noen andre bak rattet xD

Men uansett! Dagen har vært fin og jeg har som sagt lært en god del. Og jeg har sett elg! Og funnet penger på gaten! Krysser fingra for karma-poeng ;)

