Stikkord

, , , , , , , , ,

Det er på tide å gjøre ting man egentlig ikke har lyst til, men som man er nødt til. Det frister jo ikke akkurat å ta på seg en varm uniform og sitte i en bil resten av kvelden når solen steker og det er bortimot 30 plussgrader her i Halden.

Men ting må gjøres. Jeg må jo jobbe. Og tenke positivt og ikke være så lei. Men det er da lov å være litt lei når man vet det snart er ferie!

Dagen i dag har gått med til å ha besøk. Rakk akkurat å hive i meg frokost før Stjernevall og Myggen sto svette etter fotballtrening på utsiden her. Hyggelig at de stakk en tur innom, siden det ikke er så ofte man ser dem. Etter det kom Kikki og Fyko med is til oss. Snille folk! Også fikk jeg pratet litt, noe jeg trengte. Trengte å bare få ut noe jeg har hatt i hodet i egentlig flere uker. Jeg var så sliten av å sitte med det i hodet alene, så når jeg tidligere idag kjente at det var rett før tårene kom til å komme, spurte jeg om ikke de ville ta seg en tur. Ekte venner<3

Klokka fem hadde jeg bestilt bort på Rekekaféen til meg, bestemor og tante Ysthedet. Spiste dagens rett som var breiflabb og jammen var det nesten like godt som sist jeg spiste der. Da jeg spiste stekt makrell. Nydelig mat og god service i solsteken også er det litt morsomt å se hvordan fisken i vannet tar av når man slenger restene ut til dem.

Kan ikke annet enn å glede meg til jeg skal spise der med en gjeng herlige mennesker på bursdagen min! :D

Men ja, nå får jeg komme meg i uniform og ut i B-7 som skal være mitt tilholdssted de siste jobbdagene. Ha en strålende lørdag! Få i deg nok med drikke i varmen, pass på solkrem og le masse! :D

