Stikkord

, , , , , , , , , , , , , , , ,

Jeg er syk. Startet ferien med bihulebetennelse. Brukte mandag kveld på legevakten med en snill Hæger som ventet sammen med meg. Skulle egentlig ha jobbet tirsdag, men når hodet føles som om det er omgitt av tåke, følte jeg ikke helt at det var lurt å kjøre bil. Måtte til slutt uansett levere taxien til sjefen, som kjørte meg ned til byen. Satt i cash fra forrige uke og tråkket meg oppover gågata. Følte meg superfresh der jeg pustet som en hvalross og følte svetta rant bare jeg tenkte på det. Kom meg til slutt hjem og sovnet i en krøll på sofaen. *samle sympatipoeng*

Litt senere våknet jeg og laget meg tomatsuppe. Legen sa at jeg burde spise suppe. At det ville hjelpe den såre halsen min. Halsen blir jo fort sår når du hoster slimklumper. Reka dukket også opp en liten tur, for å planlegge den kommende hytteturen. Etter hun dro sovnet jeg igjen på sofaen noen timer. Resten av kvelden gikk med på å prøve ut diverse krøllete måter å ligge i sofaen på.

Sov som en stein i natt og hørte ikke det berømte tordenværet som tydeligvis har herjet over Halden. Like greit. Våknet svett og jævelig til at det var regn ute. Great. Men en god nok unnskyldning for å ligge på sofaen iallefall. Litt mer stuerent å gjøre det når det regner liksom.

Dro meg til slutt ned i dusjen og følte meg tusen ganger bedre etterpå. Forsatt sår i halsen, men har i det minste ikke tåke rundt hodet og særlig vondt i bihulene lenger. Planen var å hente bilen jeg har fått låne av Adler Nilsen, så fikk snille Berzan til å kjøre meg opp dit, før jeg dro for å hente SiriPiri som skulle være med meg til Sverige.

1016814_10151766224645867_441237280_n

Vi er alltid så jævla fotogene! Kan ikke skjønne at to fantastisk vakre mennesker som oss er single xD

Første planen var å sjekke ut det nye systembolaget i Strømstad og jeg må ærlig si at det ikke var så jævla mye større enn det gamle. Folk har jo beskrevet det som enormt. Sorry, folkens, men det nekter jeg å tro på. Litt større, muligens. Gigantisk? Nope! Fikk handlet alkohyler i fleng og satte snuten mot Svinesund og Burger King. Er jo greit å la magen være mett når man skal handle mat ;)

Når magen var mett og bilen full av grillmat og annen snacks, dro vi mot hytta for å lempe av det aller meste der. Så nå er hytta klar for å inntas av mennesker i morgen. Jeg og Reka drar nemlig opp i morgen, så tipper jeg det kommer flere i helgen. Bihulebetennelse eller ikke, jeg skal nyte å være på hytta og det har bare å bli godt vær! For jeg vil bare og sole meg og fiske og grille og drikke øl og le masse og høre på musikk og ha fine folk rundt meg! Skal nok kanskje klare det uansett vær, men det hadde jo vært litt hyggelig om sola var der med oss :)

Resten av kvelden har jeg og SiriPiri rægget rundt i bilen hennes. Vi har sett masse amerikanske biler på det faste onsdagstreffen på Fønix. Vi har sett stygge biler og fine biler og lurt på hvorfor gamle folk alltid kjører fine biler og vi har sett biler mer traktorhjul på taket. Ja, du vet du er i Halden iallefall :P

Jo, også har vi vært innom Kikki og Fyko og hilset på, før vi rægga litt mer rundt og spilte høy musikk og var like teite som alle andre som rægga rundt xD Og sittedansing i bil, ja, det er jeg veldig glad for at du ikke har sett oss gjøre. Trur det er et par mennesker som kommer til å få mareritt om det i natt xD

Mye latter i dag iallefall! :D Og formen er bedre, så klager’nte! Gleder meg masse til i morra og nå, nå er det snart bare en ting å gjøre, nemlig å finne senga :)

