Stikkord

, , , , , , , ,

Om tre dager har jeg bursdag og folk har spurt meg hva jeg ønsker meg. Herregud, jeg aner egentlig ikke hva jeg trenger x) For de fleste i dag har jo alt de trenger og gjerne litt til. Jeg har flyttet og kastet to hengerlass med ting. Trenger jeg virkelig mer?, har jeg spurt meg selv flere ganger.

Men som alle bursdagsbarn tenkte jeg å skrive en liste med ting jeg ønsker meg. Dette er ikke i prioritert rekkefølge:

  • Neglelakker. Fordi jeg har sluttet å bite negler og blitt hekta på neglelakker. Det får meg til å føle meg mer feminin og det er gøy å kunne matche farge på neglene med farger på klærne.o.p.i Love
  • Boka «Hekta på et håp om kjærlighet«. Fordi jeg liker og lese og jeg liker å prøve å fortså hvorfor mennesker gjør som de gjør og ikke minst fordi jeg ble anbefalt denne boken for flere år siden og fortsatt ikke lurt meg til å lese den.HEKTA PÅ ET HÅP OM KJÆRLIGHET
  • Deler til Pip-serviset mitt. Jeg har allerede 12 frokost- og middagstallerkner, 5 te-kopper med askjetter, 3 mellomstore boller, 2 små boller, 4 eggeglass og 1 dyp tellerken. Neste på lista over ting jeg ønsker meg er derfor flere kopper, eggeglass, dype tallerker og te-kopper med askjetter.
  • Nye kjøkkenkniver i farger. Egentlig hovedsakelig en ny brødkniv fordi den forrige ble ødelagt på en fest for minst to år siden og jeg aldri roter meg til å kjøpe en ny en x) Ønsker

Ellers kommer jeg ikke på noe jeg ønsker meg sånn her og nå. Har brukt halve kvelden på å tenke på hva jeg ønsker meg og resten av kvelden til å lete etter en kake-oppskrift uten å lykkes. Men da har iallefall dere som lurer på hva jeg ønsker meg, noe å gå etter :) Men for all del, jeg blir som regel alltid glad for bøker eller blomster eller bare en artig liten ting. Jeg liker å tro at jeg ikke er så vanskelig å glede :)

