Stikkord

, , , , , , , , , , , ,

Dagen i dag har vært kjempeflott :)

Halv to kom SiriPiri, Turbo og søstra til SiriPiri som de tre første gjestene. Ikke lang tid etterpå kom Reka, før Kikki, Fyko, Gjenbruksdronninga og minste-fjasen kom inn døra. Mamma kom med flere kaker.

Senere dukket tante Ysthedet og Hæger opp, så Pikachu, en date av henne og Suz, før halve Adler Nilsen kom smilende inn. Til slutt dukket også Fetter opp.

Jeg har fått masse fine ting også! Skilt, kopper, gavekort på fem jentekvelder, sommerfugler, telysholdere, penger med mere :)

Når folk til slutt dro ble jeg og Hæger sittende og prate en stund og når jeg fulgte henne ut satt Huseieren sammen med en kamerat og sønnen sin i gården og inviterte meg på en bursdags-øl. Utrolig hyggelig! Og mens vi satt der kom regnbuen til syne over festningen. Utrolig vakkert, eller hva?IMAG0842Resten av kvelden har vært veldig stille og rolig. Har bare ryddet litt (oppvaska får vente til i morgen) også har jeg slappet helt og holdent av i sofaen med musikk og tente lys.

Denne buketten med roser fikk jeg av mamma'n min<3

Denne buketten med roser fikk jeg av mamma’n min<3

Det er i grunn vært en utrolig fin dag og jeg vil igjen takke for alle gratulasjoner både på facebook, telefoner og sms’er! Jeg vil takke for alle flotte gaver! Jeg vil takke for kaker som ble bakt og kjøpt! Og ikke minst vil jeg takke hver enkelt som har vært innom i dag for å feire sammen med meg. Jeg er utrolig heldig <3IMAG0846

 

