Stikkord

, , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Etter å ha vært på piknikk med SiriPiri, søster S og Turbo dro jeg hjem med bussen. Rakk å komme hjem, ta en røyk og brått var Kaja der! Hun hadde nemlig kjørt helt fra Oslo for å feire bursdagen min med meg. Men siden det ikke skulle skje før dagen etter dro vi like så godt en tur over grensa for å fylle opp alkoholbeholdningen vår. Herregud, det kunne jo hende vi skulle ha nach. (Mer rett kunne vi jo ikke få, men mer om det senere).

Vel tilbake i Halden dro vi å spiste på Dragon Plaza, før vi dro hjem til meg for å ta et par øl. Fem øl senere satt vi og begynte å bli småfulle, men det endte med at vi gikk og la oss til slutt.

Fredag og vi våknet. Spiste frokost, slækket og jeg fikk tatt den hersens oppvasken etter onsdagen. (Herregud, det kunne jo hende vi kom til å ha nach). Gikk også en tur rundt på Storsenteret. Byttet kopper fra Pip-serviset om til de rette koppene og Kaja fikk småshoppet litt, før vi endte på Bryggerhuset for en stund.

Endte tilbake hos meg der vi sløvet noen timer, før vi begynte å ordne oss. Reka dukket opp og vi satt der i fine klær og tok noen øl før vi gikk ut for å møte de andre på Rekekafeen.

Når vi kom frem til Rekekaféen sto allerede SiriPiri og Hæger i fine kjoler og ventet på oss. Gikk og satte oss og det tok ikke lang tid før Pikachu også dukket opp :) Det ble god mat og iskald drikke:

Fra venstre: Kaja, Hæger, Pikachu, Reka, SiriPiri og meg

Fra venstre: Kaja, Hæger, Pikachu, Reka, SiriPiri og meg

Rimelig greit med frosta ølglass og SanMiguel ;)

Rimelig greit med frosta ølglass og SanMiguel ;)

Etter hvert dukket også Kikki, Fyko og PH opp. Så vi ble da en gjeng og selvom Fyko etter hvert måtte dra å tjene litt penger på å kjøre taxi, holdt vi andre det gående til det stengte på Rekekaféen rundt halv tolv. Når alt var regnet ut og betalt dro hele gjengen på Kongens Brygge og folk dro med seg ukjente på å synge bursdagssangen for meg. Dritflaut, men også utrolig moro! På Kongens ble det også fjasing, shotting og mer drikke. A, typen til Reka dukket opp og brått sto også Drosjekusken og hans kjære S der, så de slo seg jaggu ned de også. Moro!

Vi ser kanskje ikke så fulle ut...

Vi ser kanskje ikke så fulle ut…

 

... men fulle var vi :P (foto: Stine Sandberg)

… men fulle var vi :P
(foto: Stine Sandberg)

Noen ble fullere enn andre og det skal sies at jeg ikke husker helt slutten på byturen annet enn at jeg hadde møtt på noen kjenninger og det brått ble avtalt nach hos meg med de og Kaja. Lie var en av de og han spurte om ikke to kamerater av han også kunne joine. Når jeg hadde hilst på de viste det seg at jeg har kjørt dem begge i jobben og jeg sa det var greit. Underveis kom også Kaja i snakk med noen som også ble invitert. Jeg burde vel skjønt ganske fort åssen dette kom til å gå. Egentlig tenkte jeg å bare la bildene, jeg fant på kamera mitt dagen etterpå, fortelle hvordan resten av natten var:DSC_8044DSC_8046DSC_8049DSC_8053DSC_8060

Ser ut som rumpa til Kaja var popluær iallefall ;)

Ser ut som rumpa til Kaja var popluær iallefall ;)

 

DSC_8064DSC_8054DSC_8062DSC_8071DSC_8050Så, litt oppsummering: Jeg aner ikke hvem halvparten av disse folka er. Joda, nå juger jeg. En del av dem har jeg sett trynet på før. Noen er kjenninger av huseieren (som forøvrig ble vekket av spetakelet og tenkte «If you can’t beat them, join them!» og hang seg på) og resten er rett og slett randoms. Var det gøy? Noe så sinnsykt! De siste var ute av døren halv ni lørdag morgen. Kaja fortjener forresten en stor takk som ryddet tomgods! (Er du å finne på en av disse bildene og ønsker det fjernet? Gi beskjed om hvem bilde i kommentarfeltet). Generelt var kvelden en gedigen suksess og selv om jeg var ass-fyllesjuk på lørdag, var det definitivt verdt det! Takk til hver og enkelt som gjorde bursdagsfeiringen min komplett og ikke minst minneverdig! :D

Lørdagen ble forøvrig brukt hos SiriPiri hvor vi lå på sofaen, var fyllesjuke, spise pizza og så på fire zombiefilmer. Digg, koselig og veldig bra :D

 

