Stikkord

, , , , , , , , , , , , ,

Denne uka er over. En uke som har gått fort og sakte. En uke fylt av gode og dårlige tanker. En uke med latter og kjedsomhet. En uke med nye planer og mål. En uke med turbulente følelser. Det er det som er livet, er det ikke? At alt forandrer seg hele tiden. At man får testet og feilet og vunnet og tapt. At man lærer seg selv bedre å kjenne.

Hva har jeg gjort denne uken forresten? Jeg er nødt til å tenke litt. Jeg har jo jobbet kvelden for det meste. Har heldigvis en gjeng venner som jeg også har hatt tid til å møte! :)

Mandag var jeg på middag hos Roberto. Nydelig biff-middag som jeg definitivt ikke kan klage på. Følte at jeg rullet mett og fornøyd ut av leiligheten hans og inn i taxien :P

Var også å hilste på Kikki, Fyko og lille Lucas som hadde kommet hjem fra sykehuset. Fikk holde den lille, noe som var nesten litt skummelt. Herregud, så liten han er!

Onsdag ble det også kaffe-tid med Reka på Bryggerhuset. En evighet siden jeg var der sist. Hadde nattevakt den natten også. Greit nok det.

Brått var det helg og jeg jobbet, men rakk å dra innom SiriPiri på fredag for å spise god mat og se en film, før det bar ut for å jobbe igjen. Kvelden gikk unna, noe også lørdagen gjorde.

I dag har jeg vært hos NordNerd. Spilt litt The Sims og hatt putekrig med han og Lillegutt. Utrolig hvor lite som skal til for å få en liten fyr til å le seg halvt ihjel :) Har også fått servert utrolig god hjemmelaget pizza og fått muligheten til å sløve på sofaen med en film på tven. Liker sånne søndager :)

Jeg vil sende en takk til gode venner. Gode venner som spør om det går bra, når de forstår at det ikke gjør det. Venner som stikker innom på spontanbesøk når jeg tror jeg skal freake ut. Og ikke minst en ekstra stor takk til et par kollegaer som virkelig har lyst opp humøret mitt på noen kjipe kveldsvakter.
«La oss spille litt Boiler, så blir vi gla’!» ;)
Takk og lov for slike mennesker du bare kan sitte ved siden av, enten det er på en kafé, i en sofa eller i en bil og bare være til med. Slike mennesker som man ikke alltid trenger å si noe til. Jeg er evinnelig glad for å ha noen sånne i livet mitt.

Jeg velger vekk menneskene som ikke bringer noe positivt med seg. Er det feil av meg? Overhode ikke. Ingen trenger slike mennesker i livene sine.<3 | via Tumblr

I morgen er det tilbake til hverdagen igjen. Skolekjøringene begynner og det vil også være vanskeligere å finne parkeringsplass på utsiden her siden jeg bor redd ved siden av Halden Vidregående Skole. Men man trenger litt ekte hverdag i livet også :)

