Stikkord

, , , , , , , , ,

Idiotiske ting jeg ønsker meg mest fordi det er både gøy, anvennelig og morsomt:

  • Snug Rug Fordi det er fantastisk med pledd og jeg dermed ikke fryser på armene heller. Mmmm!
    Snug Rug - teppet med armer
  • Voodoo Knivblokk Fordi den vekker oppsikt på kjøkkenbenken OG jeg uansett trenger nye kjøkkenkniver.
  • Magic 8 Ball Fordi jeg bare alltid har ønsket meg en sånn en!
  • Gelli-Baff Funker dårlig når jeg ikke har badekar lenger, meeeen kan sikkert alltids få lånt meg en badekar mot at personen også får prøve en pakning! For hvem har aldri drømt om å bade i gele?! :D
  • Chick-a-dee Fordi jeg liker å ha ting ikke alle andre har. Og fordi det er gøy å ha en røykvasler som ser ut som en fugl x)
  • Hengende blomsterpotteHar ønsket meg slike i årevis. Kan noen se å gi meg en sånn? Hvor kult er det ikke å ha en orkié som henger oppned a?! Hæ? Hæ? HÆ?! :D
