Stikkord

, , , , , , ,

Glemte å skrive blogginnlegg om dagen i går. For brått hadde jeg fått fri! Hva skulle jeg gjøre?

Så etter et møte dro jeg på Bryggerhuset for å spise sen frokost og til slutt dukket NordNerd opp. Ble sittende å drikke kaffe og cola og prate en lang stund, før vi tusla litt rundt og møtte på Kikki og vesle Lucas. NordNerd forlot oss etter hvert og jeg skulle hjemover selv for å få verdens beste SiriPiri og Turbo på middag.

Rakk nesten bare å komme inn døra før de var der :P Så da ble det å slappe av litt før jeg laget mat til oss. Greit å invitere noen på middag innimellom :) Ikke bare fordi det er hyggelig å ha folk på besøk, men fordi jeg har fartet rundt hos folk for å spise middag flere ganger de siste ukene. Snille, fine venner jeg har! <3

Resten av kvelden ble brukt til å sløve i sofaen egentlig. Sånn utenom at Kikki og Lucas var en liten tur bortom.

Nå skal jeg snart på jobb. Ble brått kveldsjobbing på meg idag istedenfor formiddagen. Litt kjedelig, men sånn er det jo. Hvordan det blir med jobbing i morra vet jeg fortsatt ikke, men håper jeg finner ut av det i løpet av kvelden.

Så er det opp til deg å ha en fin dag videre!

