Stikkord

, , , , , , , ,

Bla-bla-bla-bla-bla-bla-bla-bla-bla-bla-bla-bla-bla-bla-bla-bla-bla-bla-bla-bla-bla-bla-bla-bla-bla-bla-bla-bla-bla..

Jeg lå i sengen istad og tenkte at jeg burde blogge. Jeg burde blogge om et eller annet. Hva som helst. Det må jo være noe jeg kan skrive om? Valget? Syria? Mote? Jobben? Blomster? KATTER?? Interiør? Lister? Men så kommer jeg egentlig ikke på en dritt. Så her sitter jeg altså med et nytt innlegg og skriver fjas og fanterier som ikke har noe mening og jeg aner ikke hvorfor du gidder å kaste bort tiden på å lese denne dritten engang.

Såååå…. jauda.

Ellers? Ellers jobba jeg i går. Random fredag. Hang hos Maya mellom turene. Fikk noen bra turer fra den sona. Fornøyd med det.

Skjer nå a? Vel, jeg drikker tropisk nektar-juice. Kjøpt PÅ Sverige. Jævla god.

Burde gjort? Mjæ, jeg BURDE ha vasket opp og støvsuga. Slit. Burde også vannet blomstene mine. Husker ikke når jeg gjorde det sist, men ingen av dem ser visne ut, så da går det vel igrunn greit?

Føler for? Å ikke sitte alene.

Jeg trodde aldri jeg skulle si det, men jeg savner TV. Jeg savner å bare sløve foran tven og se på random shit eller en serie. Ja, en serie!

Nå har jeg sittet i femten minutter å blitt fascinert over Pointer Pointer IGJEN. Trenger å finne noe å gjøre.

Tror jeg skal lage noe med kylling til middag.

Dette må være det mest randome innlegget på lenge.

 

