Stikkord

, , , , , , , , , ,

Det er søndag igjen og tid til ettertanke. Tid til å tenke over uken som har gått. Tid til å tenke tilbake på små og store hendelser. Frustrasjoner. Gleder. Minner. Latter. Nye synspunkter. Valg man har tatt. Seiere.

Alt i alt har det egentlig vært en veldig bra uke. En uke som fort kunne føltes som en evighet, men som har forsvunnet fortere enn på lenge. Og slike uker der der skjer masse og ikke minst en haug med positive ting, ja, slike uker liker man.

Så her sitter man en sen søndag kveld og oppsumerer. Drikker te. Har tente stearinslys og kjenner at kroppen er sliten og snart klar for sengen. Musikken spiller behagelig og kattene ligger allerede og sover.

Det har vært en deilig søndag. Sløving på den beste sofaen med den beste jenta. Krøllet innunder hver vår dyne. Egg og bacon til frokost. Spilling av The Simpsons Tapped Out på høyt nivå. Behagelig musikk. Behagelig stillhet. Å bare være til. Følelsen av tilhørighet. Elendig humor. Rå latter. Ligge med beina oppetter veggen for å endre stilling. Fjasing. Herlig.
VIXEN FASHION DOLL | A fashion blog created by two best friends that may be far away from each other, but are always close at heart. We share our knowledge and passion for fashion and photography with our dear readers (but we do keep most of our private l

Jeg skal fortelle om gårsdagens utsvevelser i morgen tenker jeg. Orker ikke akkurat nå, uansett hvor morsomt jeg hadde det i går. For det var en flott kveld med SiriPiri og kollegaer. Noen fullere enn andre. Dansing på Kongens. Shotting på Krogs.

Helgen er over og jeg skal legge meg under dyna og lese «Hektet på et håp om kjærlighet». Prøve å forstå litt mer av verden og hvorfor den er som den er. Jeg har lukket noen dører. For godt. Jeg har gitt opp. Jeg bryr meg ikke lenger. Men når man lukker noen dører har det en tendens til å åpne noen andre dører :)

