Stikkord

, , , , , , , , , , ,

Random dag på jobben. Random dag generelt. Men jeg fikk gjort ting jeg skulle også. Fikk vært hos legen og tatt en sprøyte som jeg egentlig skulle tatt forrige uke. Har også gått rundt å tenkt på hva jeg skulle stemme i dag og er fortsatt ikke sikker på om jeg stemte riktig, men hey! Fikk iallefall gjort det. Så da har man gjort sin plikt for denne gangen.

Etter jobb dro jeg hjem. Sjokkerende nok. Slappet litt av, spiste ei brødskive og… Vel, jeg GJORDE ikke så mye, men anyway. Ventet hovedsakelig på at Alex og Storkarn skulle hente meg, slik at vi kunne sette snutene våre mot Sverige. Planen var nemlig å handle fornuftige ting som mat og røyk på Nordby.

Gutta kom og vi kjørte og brått var vi fremme gitt. Ble fort enige om å dele oss og heller møtes for mat halvannen time senere. Hva gutta gjorde, sånn utenom å prøve hatter, er jeg litt usikker på, men jeg svinset mellom skobutikkene for å finne nye jobbsko. Fant ingen og gikk derfor på H&M for å se etter noe sminke. Kom istedenfor ut med dette:

Tynn, fancy skjorte og nye tights. Er nå klar for en tur på byen en helg!

Tynn, fancy skjorte og nye tights. Er nå klar for en tur på byen en helg!

Gikk så tilbake til å titte på sko. Kunne jo hende jeg hadde gått glipp av noen. Møtte på Alex som fulgte etter meg. Det foregikk litt sånn:
Meg: Jeg hater å kjøpe sko. Det er en frustrasjon og det er dødsirriterende atter….
Alex: Jeg tror jeg bare later som du er en full kunde jeg, Cathrine..
Meg: *går å babler og prøver ulike sko og sukker oppgitt hver gang de ikke passer*
Alex: Mhm. Ja. Mmm. Du sier noe..
Endte opp med at Alex forlot meg og jeg fant sko som passet til det nye antrekket, så nå er jeg virkelig klar for bytur en helg! *hintehinte* *kremt*DSC_8093Til slutt samla gjengen seg igjen og vi spiste litt mat før vi gikk for å handle mer mat. Greit å handle mat på full mage, slik at man ikke bare handler søppel.

Nå er jeg vel hjemme og sitter høyt med føttene som er slitne. Takk til gutta for at jeg fikk være med å slå ihjel noen timer en mandag kveld og ikke minst for at de var flinke å hjalp meg med å bære og sånn :)

Over og ut!

