Stikkord

, , , , , ,

Ålreit dag på jobben. Litt å gjøre, noen langturer. Turer som fikk meg til å tenke. Samtaler med nye mennesker. Det er det jeg liker så utrolig godt med jobben min. Samtalene med nye mennesker. Noen mennesker har jeg kanskje kjørt mange ganger, men aldri pratet med særlig mye. Og brått sitter vi der og diskuterer livet. Jobb. Arbeidsløshet. Naving. Hvor skjørt livet er. Tanker. Sykdom. Jeg lærer noe nytt hele tiden. Om livet og mennesker. Og det er jeg veldig takknemlig for.

Idag når jeg kom hjem tittet jeg i postkassen. Forventet reklame. Masse av det og kanskje en regning. Midt mellom alt sammen lå dette kortet:DSC_8095

Flotte kollegaer har nemlig vært på (fylle-)tur i Tyrkia. Selv satt jeg hjemme da jeg snakket med Lind som satt i varmen og jeg sa at jeg syntes han kunne sende meg kort, sånn at jeg ble glad. Gutta tok meg på ordet. Og det er rimelig lett å skjønne at dette kortet må ha blitt skrevet i påvirket tilstand!DSC_8098

Ellers har jeg tatt dagen med ro. Gjort de vanlige rutinene. Kom hjem. Slappet av. Laget middag og tittet på litt serier. Koste med kattene. Har også vært innom godeste Roberto en tur før jeg tok fatt på kveldsturen min. Gikk en stund for å varme opp før jeg begynte på løperunden og planen var egentlig å løpe en runde mer enn i går. Desverre fikk jeg utallige kramper i leggen på starten av runde to, så jeg endte med å gå to runder i raskt tempo, før jeg gikk hjem. Jeg får heller prøve å gå meg en tur på søndag. Om noen vil være med ut å gå på dagen er man hjertlig velkommen til å bli med :)

Rakk akkurat hjem før Hæger tok turen innom for en røyk og litt slærving. Vi er gode på sånt ;)

Nå er det nattifnatt her i huset.

