Stikkord

, , , ,

Brått er alle hverdagene denne uka over. Eller, det er i morgen også da, men det telles lissom ikke helt, siden den bare er en halv hverdag og resten er helg. Hva har jeg gjort denne uka av betydning? Ikke altfor mye, men jeg kan jo skrive hva jeg har gjort likevel :)

Mandag: Jobb. På kvelden kom Hæger og vi satt egentlig bare å spilte The Simpsons og snakket, snakket, snakket og drakk cola

Tirsdag: Jobbet til halv ett, deretter bar det avgårde til Moss med SiriPiri. Lunsj og shopping. Fem bøker til den nette sum av 100 spenn! Pluss litt sånn julegave-shopping. Like greit å kjøpe når du først kommer over noe som kan passe til et av de mange folka som skal få gave ;)

Onsdag: Jobb. Hodepine. Pannekaker til middag. Sove på sofaen. Sov lenge. Gikk å la meg i senga. Våknet hver tredje time. To fine puser som sov ved min side hele natten.

Torsdag: Jobb. Ekstremt tidlig oppe. Sverige-tur med SiriPiri etter jobb. BurgerKing-middag. Sløving hjemme. Straks gåtur med te og avslapping med Reka etterpå :)

IMAG0998

