Stikkord

, , , , , , , , ,

Frihelgen startet med å møte mamma, bestemor og tante Ysthedet på Bakgården resturant for å spise middag. Utrolig hyggelig og god service og ikke minst god mat! Det ble biffsnadder og fløtegratinerte poteter med bearnesaus. Mmmm! :DIMAG1007Vel hjemme slækket jeg litt før jeg prøvde å gjøre noe fornuftig. Greit å få ryddet litt. Endte med at jeg ikke gadd, siden det ikke var sååå ille og gikk heller å sminket meg og fikse meg for å være klar til Pikachu kom hit for å vorse litt før vi skulle ut.IMAG1009

På Kongens var det en del folk, men lite kjentfolk. Hilste riktignok på et par kjente tryner, men ikke det helt store. Det var greit. Fikk senere høre at det hadde vært rimelig lite folk de fleste steder denne kvelden. Utenom på Reis da. Det er alltid fullt på Reis.

Dro hjem når byen stengte og chillet litt på sofaen. Var egentlig ikke full lenger heller, siden det knapt hadde blitt drukket øl. Fire var vel antallet denne fredagen.IMAG1014

Lørdag våknet jeg tidlig, dusjet og la meg på sengen igjen. Skulle bare spille litt Simpsons, før jeg sto opp for å lage skikkelig lørdagsfrokost. Sovnet. Sov tre timer til. Endte med å avtale med Kikki at jeg skulle møte henne i byen for en kaffe.

Først tuslet vi rundt på Storsenteret. Mye folk. Klovner som brettet ballonger. Endte opp på Bryggerhuset som vanlig. Tuslet videre og møtte på disse:IMAG1016

og denne:IMAG1015og disse to:IMAG1017 og til slutt:IMAG1018

Var en del boder og ymse saker i Gågata. Gøy at det skjer noe, desverre var vi litt sent ute. Fartet over bybrua for å se på markedet som skulle være på torget. Rakk det akkurat ikke.

Så dro vi videre på Tistasenteret og sulla rundt. Sulla opp til Storsenteret igjen og møtte på Frk. Hansen og Stjernevall med veslejenta. Koselig!

Vel hjemme ryddet jeg, slækket jeg og ryddet jeg. Drosjesjåfør Lind skulle komme på taco før jobb. Til slutt dukket han opp. Utrolig hyggelig å få besøk av han. Latter, frekkheter og prat :)

Etter at begge var så mette at vi ville dø litt, dro vi opp til Fyko og Kikki. Og der har jeg blitt resten av kvelden, mens drosjesjåfør Lind jobbet. Lillegutten til Kikki og Fyko var ille trøtt og jeg fikk tatt dette blinkskuddet:IMAG1019

Og med dette tar jeg kvelden trur jeg. Øya svir og øyelokkene er grådig tunge nå :P

(Det skal sies at jeg sovnet etter jeg hadde skrevet ferdig setningen. Våknet på sofaen klokken halv tre i natt og gikk direkte til sengs. Derfor ble dette blogginnlegget postet så sent).

 

 

