Stikkord

, , , , ,

Dagen i dag har gått sakte og fort på en og samme gang. Den har vært helt random egentlig. Og litt fin :)

Jobbet formiddagen, slik som jeg hovedsakelig gjør for tiden. Fikk meg en kjøretur opp i de dype skoger. Fikk faktisk to, når jeg tenker meg om. Riktignok hver sin vei ut av byen. Ellers var det vel i bunn og grunn ikke så altfor spennende på jobb i dag. Kan ikke ha det like spennende hver dag heller.

Etter jobb ble det superrask middag med tacorester etter lørdagen. Også kom Reka innom for å drikke kaffe. Ble ikke noe kaffe da :P Det ble cola, men hey! Whatever lissom. Koselig var det uansett :)

Så var det ut å tusle seg en tur helt bort til han derre Svendsen på «gærne sia» av brua :P Lenge siden jeg har vært der, så det var veldig hyggelig. Ble sofasløving, masse prat og latter. Sånt liker man.

Så gjensto det bare å tælle hjemover, ta seg en dusj, spise kvelds og nå sitter jeg å blogger før det er nattan her i Pilestredet.

I morgen er det atter en ny dag. Planen er jobb, litt rengjøring og kaffe med Roberto, før det blir det månedlige møtet med jobben, så kveldstur og senga :):)

