Stikkord

, , , , , , , ,

Dagene går sin vante gang. Har hatt store planer om å rydde denne uka. Har egentlig ikke fått gjort sånn altfor mye, siden jeg heller har valgt å være sosial. Må jo gripe sjansen når man har den. Man vet jo aldri når «alle» ikke har tid igjen :P Neida. Joda!

Etter at Roberto var her fikk jeg brått en melding fra Gnofs på facebook-chatten. Og i følge chatten hadde vi ikke pratet sammen siden november 2011. Brått en halvtime senere satt han i sofaen her hos meg. Utrolig hyggelig å se han igjen og vi fant ut at vi fortsatt er på nivå 3, noe som er rimelig bra med tanke på hvor lenge siden det er siden sist!

Hva er nivå 3?, lurer du sikkert på nå ;) Mihihihi!
Neida. Joda!
For mange år siden, når jeg bodde på Damhaugen og jeg og Gnofs hang en hel masse sammen, laget vi et system. Et system du kan definere alle mennesker du i det hele tatt har sett i løpet av livet. Det er garantert at de vil passe inn i en av de fire kategoriene. Du vil mest sannsynligvis ha et tre-sifret antall mennesker i nivå 1, to-sifret i nivå 2 og nivå 3, mens på nivå 4 vil det kun være et-sifret antall kjenninger.

Anyway!

I går var jeg en tur hos NordNerd for å se på Heroes og spise kveldsmat. Er en stund siden sist, men vi rakk to episoder til før jeg måtte dra. Sånn er det når man skal tidlig opp vettu. Vet ikke helt når vi skal se de neste episodene, men får håpe det ikke blir lenge til :)

Idag. Hva har jeg gjort i dag? Sånn utenom jobb. Jeg har skiftet sengetøy og jeg gleder meg til å legge meg i senga mi så snart jeg er ferdig med dette blogginnlegget. Hva er mer fantastisk enn å legge seg nydusjet og småtrøtt i nyvasket sengetøy lissom?! :D
Gjort litt annet småtteri her også. For egentlig er det ikke så rotete her, sånn egentlig.
.

Også hadde jeg avtale med Reka om kveldstur. Ut i kulda! 3 grader var det cirka når vi gikk ut kl 21. Herregud, jeg frøys! Så herretter blirre stilongs på kveldene når jeg skal ut å gå altså!

I helga blir det jobbing, jobbing og jobbings!

