Stikkord

, , , , , , , , , , , , , , , ,

Helga kom og helga gikk og alt i alt så var det en rimelig fin helg :)

Fredagen var satt opp til å jobbe dobbelt. Rakk riktignok middag og et par episoder av Walking Dead hos SiriPiri før jeg måtte ut å kjøre igjen da :)

Lørdag slappet jeg helt av. Tuslet til butikken i regnet for å kjøpe inn stæsj til kanelboller. Jeg har nemlig tenkt på kanelboller i flere uker, men ikke surra meg til å lage det før nå. Utover dagen dukket Hæger en tur opp, før jeg dro til NordNerd for å hilse på han og Lillegutt. Det ble god mat, til tross for at noen fikk salat til å fly utover hele kjøkkenet ;) Etter at Lillegutt hadde lagt seg, ble vi to andre sittende å se masse episoder av tv-serien Hereos og spise altfor mye sjokolade, pottis og seigmenn. Også sovna jeg x)
heroes -

Søndag! Sov lenger enn planlagt. Mye mulig at grunnen var såpass enkel som at jeg kom ille sent hjem oooog glemte å sette på alarmer før jeg sovna igjen.

Søndag våknet jeg opp til nydelig vær, så jeg spurte Fjasemor om ikke vi skulle ta oss en tur ut. Dra på en skikkelig fjasetur igjen. Er jo hundreogørten år siden sist! Vi endte opp i Fredrikstad på Lunds Hagesenter og Familiepark :)DSC_8150 Vi tuslet rundt og møtte flere rare dyr:

Kvakk-kvarak-varak- du ru ru ruuu!

Kvakk-kvarak-varak- du ru ru ruuu!

Mihi, fine, søte kaninene! Fikk skikkelig lyst på kanin igjen!

Mihi, fine, søte kaninene! Fikk skikkelig lyst på kanin igjen!

Kykkelikyyyy!

Kykkelikyyyy!

Også grillet vi pinnebrød og det, det er tuuuusen år siden sist jeg spiste! Vet du ikke hva pinnebrød er? Har du kanskje aldri grillet pinnebrød? Eller kanskje du bare har glemt pinnebrød? Pinnebrød! Pinnebrød! Pinnebrød!

Så fornøyd med å grille pinnebrød! :D

Så fornøyd med å grille pinnebrød! :D

Ina griller sitt første pinnebrød :)

Ina griller sitt første pinnebrød :)

Etter å ha grillet pinnebrød gikk vi videre rundt i parken. Møtte på disse kjekkasene:DSC_8172

Geiter! :D

Geiter! :D

Disse japanske hengebuksvinene gryntet ikke, de boffet og skrek. ikke helt sikker på hvorfor, men så var veldig ivrige med å lukte på oss.

Disse japanske hengebuksvinene gryntet ikke, de boffet og skrek. ikke helt sikker på hvorfor, men de var veldig ivrige med å lukte på oss.

Etter å ha tællet enda litt mere rundt, dro vi til Gamlebyen og surret rundt litt der før vi endte på Peppes Pizza for en matbit :)

Resten av kvelden ble brukt hos Fjasemor og veslefjasen.

Så alt i alt var helgen veldig fin :) Fine folk, avslapping, god mat, latter og nye minner som man kan tenke tilbake på og smile av :)

