Stikkord

, , , , , , , , ,

To år har gått. To år har gått siden jeg fikk den ufattelig triste beskjeden. Tingene har forandret seg så totalt, men det betyr ikke at jeg har glemt. Det hender du dukker opp i hodet mitt i ny og ne. Noen ganger ofte, andre ganger sjeldent. Også smiler jeg litt for meg selv, fordi jeg tenker på en eller annen dustete greie. Et lite blaff fra fortiden. Minner. Og jeg er glad at tiden ikke har stått stille, for jeg er takknemlig for alt jeg har lært siden den gangen. Jeg ler av alt det dumme vi sa og gjorde. Jeg smiler for meg selv når jeg tenker på den gangen i solen på verandaen min i Tistedal. Da vi satt der i stillhet, med en øl hver i hånden og tittet utover vannet. Et fint øyeblikk.

Jeg lager ikke dette blogginnlegget for å være kjip, men derimot for å minnes deg og alt det positive du hadde å tilby.

Takk for alt, Tom.


Hvil i fred
Tom Andreas Nythe 
11.10.1988 – 12.10.2011

