Stikkord

, , , , , , , , ,

Hei bloggen! :P

Har egentlig ikke vært noe flink til å skrive blogg i det siste. Hvorfor? Aner ikke. Glemmer det bort, orker ikke, vet ikke hva man skal skrive. Så for å utnytte tiden før jobb, slik at man slipper å titte på oppvaska som har samlet seg i det siste, så tenkte jeg å heller skrive litt ;)

Forrige lørdag kom Kaja fra Oslo. Awesome! Lunsj på Bryggerhuset og øl-shopping, før det ble vorsing hos meg. Reka og SiriPiri var også med.

Ettersom alkoholprosenten i kroppen begynte å stige, var neste steg å komme seg ut på byen. Det ble Kongens Brygge. Der satt vi i noen timer. Snakket med et par kjente tryner og snakket med noen nye. Merker etter en stund som taxisjåfør at man blir gjenkjent på byen som «ho derre taxidama». Kan diskuteres om det er kult eller ikke. Litt festlig var det jo, siden man ble sittende å prate med nye folk en stund.
Kongens ble til slutt kjedelig og vi dro videre til Fredrikshall. Har ikke vært der på flere år og siden den gang har det blitt nye eiere også. Moro var det. Flere kjente tryner og flere nye tryner. Ølen ble svelget og det ble holdt sære konversasjoner.

Nach ble det også. Først hos Reka, deretter hos Svendsen. Gøy, men gud hvor mye hodet mitt verket på søndagen.

Fyllesjuke og jævlige dro jeg og Kaja på Nordby for å spise burger på Max, før vi småshoppet litt rundtom.1381866_10151714805340954_436980122_n

Resten av søndagen ble brukt til å ligge på sofaen, spise potetgull og se film :)

Mandag hadde jeg fri og siden Kaja fortsatt var her, fortsatte vi å ligge på sofaen. Til slutt dukket Reka opp, sånn egentlig for å hente en koffert hun skulle låne av meg, men vi endte med å dra på Bryggerhuset alle tre. Hyggelig :D

Utover kvelden dro Kaja hjem, jeg hentet taxien for å gjøre meg klar til jobbing og Svendsen kom innom på en kopp te. Skravlet om byturen og litt av hvert. Hyggelig :D

Tirsdag var det jobbings og på kvelden dukket Hæger opp. Hun hadde masse å fortelle fra turen hun hadde vært på og vi fikk oppdatert hverandre i løpet av noen timer.

Onsdag var det jobb og hodepine. Snille Kaj tok på seg å begynne tidligere, slik at jeg kunne dra hjem fra jobb og ligge på sofaen for å bli kvitt hodepinen. Snill kollega!

Torsdag var det lang dag på jobb, men også koselig kveld hos NordNerd. Pizzarester, fjasing med Lillegutt og etter JEG hadde lagt han og lest for han, noe pappan hans nemlig ikke fikk lov til, ble det Heroes-titting på oss to andre. Ille kos:)

Brått var det fredag igjen og jeg jobbet dobbeltvakt, men i løpet av kvelden tok jeg meg noen timers pause. Den tiden brukte jeg hos ho fine SiriPiri med god mat og den nyeste episoden av Walking Dead! :D OMG, har gledet meg noe så sinnsykt til at den serien skulle begynne igjen! :D

Idag er det lørdag og jeg har brukt noen timer på Bryggerhuset igjen. Denne gangen med Maya og kakao og te og skravling og latter. Det har vært veldig veldig hyggelig!

I morgen er det søndag. Det er fri og jeg tenkte at siden jeg ikke har noe å gjøre, skal jeg titte litt til på oppvaska før jeg tar den. Så kanskje gjøre litt mer her. Det kunne vært greit. Jau.

