Stikkord

, , , , , , , , , , ,

Tiden går og brått er det helg og det er friii! Jeg har gledet meg hele uka til å ha fri. TGIF

Startet med hodepine, men etter litt mat og søvn hjalp det heldigvis. Mamma var så snill som kom innom for å hente noe tøy. Har fortsatt ikke fått hentet vaskemaskin og Legen og Dronninga, men takket være noen gode venner, får jeg den forhåpentligvis iløpet av en uke eller to. Begynner å bli ganske så frustrerende å måtte levere klær til mamma for vask. Klesvask er en av de tingene som jeg synes IKKE er kjedelig å gjøre. Derimot å ta klærne ned fra tørkestativet igjen er überkjedelig! Anyway!

Har også vært en liten tur hos Kikki, Fyko og lille Lucas i kveld. Var en koselig kveld med prat og avslapping :)

Ellers har jeg ryddet litt, vasket opp, tørket støv og sånt. I morgen kommer nemlig tante Ysthedet på lunsj her, og da er det greit å ha ting i orden vettu ;)

I morgen (som egentlig er i dag) skal man også feire SiriPiri som fyller 25 år! Velkommen etter, gamla! ;) Gratulerer med dagen <3

Søndag har jeg egentlig ikke så store planer, utenom at jeg, mamma og bestemor skal hjem til tante Ysthedet på middag. Egentlig helt greit å ikke ha noen store planer på søndag. Kanskje er det opphold, så man kan få gått seg en tur :) Jo! Også skal jeg en liten tur innom ho Fjasemor for å hente en TV hun er så snill å gir meg :) Da slipper jeg å se serier på pcen lenger :D Snille, snille Fjasemor<3

