Stikkord

, , , ,

Uka flyyyyr avgårde og nå er det snaaaart fredag igjen gitt! Selv om det innimellom føles som om dagene går uhyre sakte, går tiden likevel fort, når man tenker tilbake på det.

Denne uken har jeg:
– Vært med mamma på shopping. Det vil si at mamma shoppet. Jeg tittet på.
– Endelig fått vaskemaskin etter å ha vasket klær hos mamma siden februar eller no. Tusen takk til Legen og Dronninga som lot meg få den og ikke minst, tusen takk til gjengen med folk som hjalp meg å bære!
– Kranglet med pcen og hdmi-ledninger.
– Fått besøk av Amadeus og hans kjære helt fra Moss. Det bli pizza på oss og det var veldig hyggelig :)
– Ligget på sofaen med pledd og Prinsesse Snø i flere timer, mens jeg så på Sons of Anarchy.
– Hatt besøk av flinkeste Fredrik som fiksa og ikke fiksa hdmi-ledningen. To ganger!
– Jobbet og jobbet og jobbet.
– Fått ryddet i «kottet» som ikke er et kott!
– Fått blomster av mamma, bare fordi <3
#flower #blomst #pink #rosa #white #hvitt

I morgen er det jobbings og jobbings. Dobbeltskift it is! Jobber lørdagen også, men søndagen er det fri og jeg har litt lyst til å ta turen til Thon Hotell, siden det er alternativmesse der i helgen. Er det noen som kunne tenke seg å dra sammen med meg, så er det bare å skrike ut! :)

