Stikkord

, , , , , , , , , , , , ,

Dagene går opp og ned, slik livet har en tendens til å gjøre. Jeg har hatt tre flotte kvelder på rad nå :)

Mandagen kom SiriPiri til meg. Jeg fikset middag og hun hadde med de to nyeste episodene av Walking Dead. Så når middagen var klar, var det bare å benke seg i sofaen klare for nok en gang å bli litt redde, litt sjokkerte og veldig spente på hva som skjer videre.

Gårsdagen ble brukt på kino med NordNerd. Det var bursdagsgaven min til han. Når man ikke aner hva man skal gi, funker det alltid med kinobiletter når det gjelder filmnerder ;) IMG_20131106_090006Filmen som ble valgt var Thor: The Dark World i 3D. Vi har sett en del av Marvel-filmene sammen, så det passet bra. Jeg er ingen filmanmelder, men syns filmen var bra jeg. 8 av 10 stjerner! Etterpå tuslet vi til McDonalds og ble sittende å prate en stund, før vi tok følge til parken og skilte lag.

I kveld har jeg ryddet litt. Slappet av litt. Frustrert litt. Og til slutt dukket Roberto opp. Vi har for det meste ligget på hver vår ende av sofaen, drukket te, hørt på rolig musikk og snakket. Iallefall sånn bortsett fra når Roberto har skullet ta bilder av kattene mine for å sende bilde til kjæresten sin, haha. Uansett, slike kvelder er utrolig behagelige. Jeg kjenner meg litt lettere og, ikke minst, veldig avslappet etter en sånn kveld. Takk for at du er du <3

I morgen har jeg fri, noe som skal bli utrolig deilig. Kjenner kroppen trenger å gjøre noe annet enn å bare sitte i en bil dag ut og dag inn. Planen for imorgen er først å møte Kikki og vesle Lucas i byen klokka 10, før jeg får mamma og bestemor på middag utover dagen. Siden jeg ryddet det meste i dag gjenstår det bare å ta en vaskemaskin og en rask gulvvask i morgen før gjestene ankommer.

Og fredag morgen setter jeg og Reka nesa mot Ullared! Hoho! Gleder meg masse til å reise bort, shoppe, sove på hotell og bare være et annet sted med herlige Reka!

