Stikkord

, , , , , , , , , , , , ,

Har ikke tid til å ha vondt eller være syk nå! Det er jo straks helg og jeg har planer i helgen! Jeg har planer om å ha det gøy og være med fine folk og le og drikke øl og spise god mat og avslutte med en tur på julebord på Sandefjord-Strømstad-ferja!

I morgen setter jeg og noen kollegaer kursen for hytta til bestemor, som jeg har vært så snill og få låne. Der skal vi være i helgen, før det altså er søndag og julebords-tid :)

I natt var jeg kvalm og våknet for at jeg måtte på do. Problemet var bare at ryggen min var ikke spesielt keen på å gå ned trappa. Den var faktisk ikke så keen på å bevege seg i det hele tatt. Ble lite søvn og kvalmen og ryggen fortsatte. Ukult. Endte med å bli hjemme fra jobb. Litt dumt å sette seg inn i en bil og kanskje ikke klare å komme seg ut av den. Desto verre ville det blitt å løfte bæreposer, rullatorer og slike ting.

Reka var innom en tur utover dagen. Hovedsakelig for å levere noe hun hadde lånt. Jeg tilbydde henne en kopp te, så satt vi der og var litt døde begge to med hver vår onepiece. Vi fant ut at der har du et godt vennskap. Når man kan sitte å føle seg crappy sammen med noen og dermed føler seg litt mindre crappy :)
Drakk mer te og endte med å spille en runde med Games of Life, bare for å føle at man hadde gjort noe produktivt. JEG VANT! HURRA! :D :D MOHAHAHAHAHAHAHAHA! Neida O:)

Ellers har jeg bare ligget på sofaen i dag. Jeg har sett på et par filmen. Trenger å få lånt meg noen nye egentlig. Sett alle og orker ikke tanken på å se på mine egne, siden jeg har sett de fleste der MINST 5 ganger hver. Dør litt bare av tanken.

Heldigvis gikk kvalmen over utover formiddagen i dag, men ryggen er altså like vond. Jeg har prøvd oppvarmet rispute og jeg har prøvd lett massasje og jeg har prøvd å bevege meg og å ligge musestille.

Så, kryss fingrene for meg a! Kryss fingrene for at jeg blir bra til i morra! Jeg skal uansett prøve alt jeg kan å jobbe i morgen. Og klarer jeg det, skal jeg gi meg selv en flinkis-diplom. Ikke fordi jeg nødvendigvis har gjort så utrolig mye, men fordi jeg klarte målet om å komme meg på jobb :)

