Stikkord

, , , , , , , , , , , , ,

Helgen er over. Igjen. Tenkte å ta en oppsummering av helgens begivenheter. Har desverre ingen bilder, for sånt glemmer man desverre helt bort å ta. But anyway:

Fredag etter jobb dro jeg og Hæger opp på hytta. Der hadde allerede bestemor vært å varmet opp og redd opp alle sengene så alt var klart til at flere skulle komme. Snille bestemor<3

Etter et par timer kom også Magne, Lind og S-Å, så da gjensto det bare å vente på Berzan som skulle komme med pizza. Trodde vi. Beklageligvis hadde det skjedd en misforståelse, men vi bestilte pizza og fikk en annen god kollega til å hente den for oss. Etter å ha spist oss mette på en diger familie-pizza fra Divan-pizza, ble det mer øl, prat og latter. Helt til Lind fant frem kortstokken og det ble drikkeleker. Det ble «Busstur» og «Fuck the dealer». På den siste spiller man slik: Vi skulle gjette hvilket kort dealeren hadde, så skulle h*n si opp eller ned. Hadde vi riktig måtte h*n ta x antall slurker (vi ble enige om to slurker), hvis vi tok feil måtte vi ta så mange slurker som differansen på det vi gjettet og kortet var. Siden vi spilte begge spillene flere ganger ble det ganske mye drikking. Ølen gikk ned på høytkant hos noen av oss, mens andre tok det ganske så pent :)

Til slutt dro S-Å og Magne hjem og vi andre kunne gå og legge oss. Våknet et par ganger med dundrene hodepine, men i 11.30-tiden var hodepinen borte og jeg våknet som førstemann. Laget etter hvert litt frokost til Hæger og de to gjenværende gutta. Egg, bacon, melk, juice og varme baguetter gjorde seg rimelig greit til dagen derpå :) Så ryddet vi, før vi spilte Yatzy og til slutt dro vi hjem.

Vel hjemme kom Hæger og Lind ned til meg igjen. Denne gangen for å se på film og spise taco! Masse taco og filmen Eurotrip og god gammeldags sofaslækking var rimelig greit. Jeg og Hæger så også den norske filmen Thale etter at Lind hadde dratt til Fredrikstad for å fortsette drikkinga. Til slutt dro også Hæger hjem og jeg bestemte meg for å ta en tur ut for å se om jeg møtte på noen kjentfolk.

Ble en liten tur innom den gamle stampuben. Øl og lesing av aviser i gammel stil. Fikk til slutt melding av Reka om at hun og et par andre befant seg på Fredrikshall, så jeg dura ned dit. Møtte først på typen til Reka, så fant jeg resten av folka. Rakk også å hilse på Svendsen og Y, før vi dro til Feelgood, siden noen ville spille bilijard. Til slutt ble hele gjengen kastet ut når det stengte og vi tok følge hjemover.

Vel hjemme ropte jeg på kattene, men bare Snø kom. Bestemte meg for å vente litt med å legge meg i tilfelle Sokrates dukket opp, men den gang ei. Endte med å sette opp vinduet i gangen, sånn at han hadde mulighet til å hoppe inn om han skulle komme.

Våknet første gang kl 09 i morges. Ingen Sokrates. Klokka 10, ingen Sokrates. Men ti på halv elleve, da lå han i stua og tittet på meg når jeg kom ut av soverommet. Da var det bare å dusje og gjøre seg klar til å bli hentet, for så å dra på julebord med gode kollegaer. Tradisjonen tro ble det Sandefjord-ferga. God mat, litt shopping, øl, prat og latter.

Var hjemme litt etter kl 20 i kveld. Bytta til joggiser og har siden det bare chilla på sofaen med begge kattene rundt meg. Helga har vært fenomenal! Jeg har kost meg veldig masse, med en haug ulike, men veldig bra, folk :) Takk til alle sammen. Takk :)

