Stikkord

, , , , , , , , , , , , , , , , ,

Ah, jeg gleder meg til jul! Jeg gleder meg så vanvittig til jul! Jeg gleder meg til grøt og gløgg med fine folk. Jeg gleder meg til lukten av kongerøkelse som fyller stua. Jeg gleder meg til å høre på julesanger og til å pynte juletreet. Jeg gleder meg til å sette frem adventstaken og tenne et lys mer for hver søndag som går. Jeg gleder meg til pakkekalender og til å sitte en hel kveld og bare pakke inn julegaver og nynne for meg selv, mens jeg drikker te. Jeg gleder meg til å dra på julegavelevering til venner og jeg gleder meg til å få fine gaver. Jeg gleder meg til å danse rundt i huset med Sokrates i armene og synge på «På låven sitter nissen med sin julegrøt». Jeg gleder meg til å dra på julekonsert med tante Ysthedet, bestemor, mamma og SiriPiri og høre Tor Endresen, Elisabeth Andreassen, Rune Larsen, Marian Aas Hansen og Alexander Rybakk synge julen inn i Imanuellkirken den 20. desember. Har du ikke bestilt billettet, kan du gjøre det HER. Jeg gleder meg til å pynte hele leiligheten, lage pepperkaker og frustrere over pepperkakehus som ikke blir som man vil. Jeg gleder meg til å invitere folk på hjemmebakte julekaker og å drikke julebrus og feire julaften med nær familie. Juleverksted, ribbe, tente lys, nisser, engler, kanskje snø(?!), skrive ønskeliste til nissen. Og jeg gleder meg til julegateåpning:

Kommer DU?

Kommer DU?

Det er ikke lenge igjen! Julen er lyspunktet i den mørke vinteren. Det er tid for kos, samvær, gode mennesker, god mat, flott musikk, stemning. Hele greia, rett og slettSome Awesome Title For My Blog

